Jump to content
Annons

Nu är jag full


Mossman

Recommended Posts

Vill bara säga att ni är goa grabbar och tjejer (om inte många)

Jag ska bli sweinfull och göra bort mig i dag tror jag

Tack för all hjälp!

Speciellt tack till Addic59 som hjälpte mig få till mitt gitarrljud. Ett ljud som låter som "mig" efter lite tweakar.

Addic59 almost like 69

en anka kom in på en bar och sa:

har ni bröd?

nej, säger bartendern.

har ni bröd?

nej!

har ni bröd?

nej!

har ni bröd?

nej!

har ni bröd?

nej!

har ni bröd?

nej!

har ni bröd?

nej!

har ni bröd?

nej!

Håll käft ankjävel innnan jag spikar fast näbben i bardisken, säger bartendern.

Har ni spik? frågar ankan

Nej!

Har ni bröd?

Naaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaajjjjjj!

Ha det bra!

Over and blackout

//Mossman

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons

Salongsberusad på rödtjut, svarar på sista jobbmailet innan helgen... nån som har ett bra "architecture positioning paper for B2B partnership services" jag kan sno och referera till? Fan vad jag är trött på mitt välbetalda jobb. 😆

Två hästar var ute och flög. Den ena hästen sade till den andra:

-"Jag flyger snabbare än dig".

Den andra hästen svarar:

-"Ja".

Link to comment
Dela på andra sajter

Hmm, några öl och en halv flaska vin, nu är jag på g... Hacke, har du ingen gammal OH du kan stjäla lit etext från, det brukar jag göra när jag inte orkar tänka.

Link to comment
Dela på andra sajter

Schkål Per_a_55.. Hua mig.. Tjejen somna i TV-soffan.. Så resten av vinet är mitt då va?? :rolleyes:😛 Man kan ju inte sätta tebax korken inte 😛

min tjej sommnar aldrig. bara klagar på mitt alkohol inntag 😄😄

Link to comment
Dela på andra sajter

Hej!

Vill bara säga att det var nog den bästa (och enda?) roliga historien jag läst på internet , riktigt bra dock :rolleyes:!

MVH-Peder (som schväänsklig sa hann vaffnnn dårö jag scchhllabbara gå den i garaget o ssssenn jääävlkaffghummmp)

Link to comment
Dela på andra sajter

MarcusRombo (oregistrerad)
Bakis. Igen. 😄

Jag med.

Som fan.

Blev lite tokigt igår.

Det är inte lätt alla gånger, men ska det göras ska det göras ordentligt!

Min sämsta valborg hittils 😄

Link to comment
Dela på andra sajter

Spenderade valborg i Uppsala på äkta studentvis,

dvs. champagnefrukost, forsränning, champagnegalopp & nationsgasque.

Jag rör inte en flaska skumpa det närmsta året.

Fan va frestande att kopiera in vår chatlogg här... nu när jag vet!

Come on, give it to us!

Link to comment
Dela på andra sajter

Igår kväll blev det blev några cider och nån öl, ett par rom&cola, lite smuttningar på whisky och cognac (som fortfarande smakar jävligt äckligt förövrigt) och några bloss cigarr.. Var rätt crisp hela kvällen mao 😄

Link to comment
Dela på andra sajter

Igår kväll blev det blev några cider och nån öl, ett par rom&cola, lite smuttningar på whisky och cognac (som fortfarande smakar jävligt äckligt förövrigt) och några bloss cigarr.. Var rätt crisp hela kvällen mao 😮

Imponerande. Den som bara kom ihåg vad man drack... hmm... började med en vodka lime, en flaska rött, gissningsvis 5-6 mellisar, lika många drinkar, ännu fler shots... urkh. Idag är jag tvåtusen fattigare. Dubbel-urkh. 😄

Link to comment
Dela på andra sajter

Danny Cort (oregistrerad)
Igår kväll blev det blev några cider och nån öl, ett par rom&cola, lite smuttningar på whisky och cognac (som fortfarande smakar jävligt äckligt förövrigt) och några bloss cigarr.. Var rätt crisp hela kvällen mao 😛

Imponerande. Den som bara kom ihåg vad man drack... hmm... började med en vodka lime, en flaska rött, gissningsvis 5-6 mellisar, lika många drinkar, ännu fler shots... urkh. Idag är jag tvåtusen fattigare. Dubbel-urkh. 😠

Ja.

Jag börjar äntligen kunna sortera upp kvällen.

Fick i mig en 8 bärs & en halv vinare på jobbet. Sen blev det drinkar, mer bira. Fernet naturligtvis, ett par sexor. Champagne på Skeppsbron 2. Eh...fan också.

Just det, Hacke.

Jag träffade henne på stan idag. Det verkar orda upp sig ändå.

Link to comment
Dela på andra sajter

Igår kväll blev det blev några cider och nån öl, ett par rom&cola, lite smuttningar på whisky och cognac (som fortfarande smakar jävligt äckligt förövrigt) och några bloss cigarr.. Var rätt crisp hela kvällen mao 😛

Imponerande. Den som bara kom ihåg vad man drack... hmm... började med en vodka lime, en flaska rött, gissningsvis 5-6 mellisar, lika många drinkar, ännu fler shots... urkh. Idag är jag tvåtusen fattigare. Dubbel-urkh. 😠

Ja.

Jag börjar äntligen kunna sortera upp kvällen.

Fick i mig en 8 bärs & en halv vinare på jobbet. Sen blev det drinkar, mer bira. Fernet naturligtvis, ett par sexor. Champagne på Skeppsbron 2. Eh...fan också.

Just det, Hacke.

Jag träffade henne på stan idag. Det verkar orda upp sig ändå.

Herregud (ursäkta Nattvaktaren -- frid vare med honom) är ni inte kloka...? Supa så där...skulle jag aldrig få för mig. Fick ett glas vin av svärfar idag, det räckte gott. Jag menar tvåtusen spänn på en kväll! Kunde du inte gett mig dem istället; jag hade köpt Wizoo Darbuka på studs då, ju. Här får man gå och spara...skev värld.

Link to comment
Dela på andra sajter

MarcusRombo (oregistrerad)
Jag menar tvåtusen spänn på en kväll! Kunde du inte gett mig dem istället; jag hade köpt Wizoo Darbuka på studs då, ju. Här får man gå och spara...skev värld.

Olika människor prioriterar olika, helt enkelt.

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag menar tvåtusen spänn på en kväll! Kunde du inte gett mig dem istället; jag hade köpt Wizoo Darbuka på studs då, ju. Här får man gå och spara...skev värld.

Olika människor prioriterar olika, helt enkelt.

Pläsis. Och det är ju inte heller säkert man behöver offra det ena för det andra...

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag menar tvåtusen spänn på en kväll! Kunde du inte gett mig dem istället; jag hade köpt Wizoo Darbuka på studs då, ju. Här får man gå och spara...skev värld.

Olika människor prioriterar olika, helt enkelt.

Jo, fast det är märkligt ofta de som prioriterar pengar på sprit som gnäller över hur dåligt med pengar de har.. 😠

(Okay, ta detta inlägg med en nypa salt... Pliiz 😉)

Link to comment
Dela på andra sajter

Danny Cort (oregistrerad)
Igår kväll blev det blev några cider och nån öl, ett par rom&cola, lite smuttningar på whisky och cognac (som fortfarande smakar jävligt äckligt förövrigt) och några bloss cigarr.. Var rätt crisp hela kvällen mao 🙂

Imponerande. Den som bara kom ihåg vad man drack... hmm... började med en vodka lime, en flaska rött, gissningsvis 5-6 mellisar, lika många drinkar, ännu fler shots... urkh. Idag är jag tvåtusen fattigare. Dubbel-urkh. 😉

Ja.

Jag börjar äntligen kunna sortera upp kvällen.

Fick i mig en 8 bärs & en halv vinare på jobbet. Sen blev det drinkar, mer bira. Fernet naturligtvis, ett par sexor. Champagne på Skeppsbron 2. Eh...fan också.

Just det, Hacke.

Jag träffade henne på stan idag. Det verkar orda upp sig ändå.

Herregud (ursäkta Nattvaktaren -- frid vare med honom) är ni inte kloka...? Supa så där...skulle jag aldrig få för mig. Fick ett glas vin av svärfar idag, det räckte gott. Jag menar tvåtusen spänn på en kväll! Kunde du inte gett mig dem istället; jag hade köpt Wizoo Darbuka på studs då, ju. Här får man gå och spara...skev värld.

Jag gjorde av med exakt 100 kronor.

& då var hälften av dom dricks.

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...