Snow Brigade Posted April 28, 2005 Share Posted April 28, 2005 En gammal dänga från arkivet. Vore kul att höra vad folk tycker. Försök att inte klaga alltför mycket på trummorna. Jag kan ju trots allt inte spela... 😆 LÅTNAMN: Feather ARTIST/GRUPP: Spinning Feather GENRE: Indiepop kanske LÅTLÄNGD: 4.12 KOMPOSITÖR: Spinning Feather PRODUCENT: densamme EV. MEDVERKANDE: densamme INSPELNINGSÅR: 2003 FORMAT: mp3 STORLEK: 3.9 mb STATUS: demo LÅTLÄNK: länk till "Feather" Link to comment Share on other sites More sharing options...
ViktorDenStore Posted April 28, 2005 Share Posted April 28, 2005 Härligt 😄 Riktiga trummor va? 😆 Kul, även att det inte är heltajt... Jag gillar när det är "riktiga" produktioner så att säga. Kul låt också, fast lite speciell Känns lite rörigt ibland men överlag väldigt bra /Viktor Link to comment Share on other sites More sharing options...
Snow Brigade Posted April 28, 2005 Author Share Posted April 28, 2005 Härligt 😄 Riktiga trummor va? 😆 Kul, även att det inte är heltajt... Jag gillar när det är "riktiga" produktioner så att säga. Kul låt också, fast lite speciell Känns lite rörigt ibland men överlag väldigt bra /Viktor Ja, dom är riktiga. Tack för feedbacken. Link to comment Share on other sites More sharing options...
modest Posted April 29, 2005 Share Posted April 29, 2005 Jag tycker den är svinkool! Jag gillar när det är lite trasigt och skitigt. Sången ger lite vibbar till David & the citizens, vilket är bra när man (som jag) gillar dom. Jag hade lätt köpt en hel skiva med det här. Nu får jag nöja mig med att betala kasettavgift. 😉 Link to comment Share on other sites More sharing options...
JonnyEklund Posted April 30, 2005 Share Posted April 30, 2005 Fin låt. Jag tycker också om "riktiga produktioner" jag tycker spec om introt. Det var trevligt! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Egghuvud Posted May 2, 2005 Share Posted May 2, 2005 Konstigt mixat tycker jag. Annars var det lite kul. Sången är nästan för närvarande i förhållande till det andra. inget djup i gitarrerna. Trummorna låter inte så illa. Lite mycket diskant i cymballjuden kanske. 😉 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts