ineedhelp Postat 28 mars 2018 Postat 28 mars 2018 (redigerat) Jag Ă€r musikproducent och hĂ„llt pĂ„ med det i 7 Ă„r men kĂ€nner att jag vill starta en grupp. Musik jag gör Ă€r lite annourlunda, jag försöker blanda mycket mellan Gospel/IndieRock/ Lo-fi/RnB/Hiphop/Pop. Jag sjĂ€lv tar mycket insperation frĂ„n sĂ„ klart andra artister/producenter. HĂ€r Ă€r nĂ„gra artister, Steve Lacy, Frank Ocean, J Cole, Kendrick lamar, Childish Gambino, xxxtentacion, Jay rock, Kanye West, DRAKE/PARTYNEXTDOOR hela OVO soundet, Khalid, SZA, Chance the rapper, 6lack, osv, The Internet...osv. Samt mycket Soundtracks till filmer.NĂ„gra lĂ„tar jag gillar   LĂ„ter detta intressant hör av dig ASAP eller lĂ€gg till mig pĂ„ Discord: WeGotMoneyMan //WGMM Redigerat 1 december 2018 av ineedhelp Ăr mer öppen förslag
Die Hard (oregistrerad) Postat 16 december 2018 Postat 16 december 2018 Ovo soundet? Vad Àr det? MÀrks man börjar bli gammal och inte hÀnger med?
Juzzie Postat 16 december 2018 Postat 16 december 2018 GÄ in pÄ min soundcloud. Sök pÄ Comostracker sÄ borde du hitta mej dÀr.
AleCo Postat 27 februari 2019 Postat 27 februari 2019 Tja vill du lyssna pĂ„ min trap lĂ„t. Ăr intressarad av att finslipa den och slĂ€pp. Skicka din discord om det gĂ„r bra.  Ăr i stöten och tror den kan bli bra i dagens musik marknad. SjĂ€lv Ă€r jag mer EDM Ă€n soul sĂ„ den kan behöva blĂ„sas lite liv i. đ OBS lyssna pĂ„ lĂ„ten!!! https://w.soundcloud.com/player/?url=https%3A//api.soundcloud.com/tracks/548845131%3Fsecret_token%3Ds-BnhyR&color=%23ff5500&auto_play=false&hide_related=false&show_comments=true&show_user=true&show_reposts=false&show_teaser=true&visual=true HĂ€lsningar, //Alex
Juzzie Postat 26 april 2019 Postat 26 april 2019 (redigerat) Ok, kul ju, gick inte att lĂ€gga till dej pĂ„ Discord men att starta en grupp Ă€r ja me pĂ„â????? Redigerat 26 april 2019 av Juzzie
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vÄr community genom att registrera dig. Det Àr enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in hÀr.