Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat (redigerat)

Jag Àr musikproducent och hÄllt pÄ med det i 7 Är men kÀnner att jag vill starta en grupp. 
Musik jag gör Àr lite annourlunda, jag försöker blanda mycket mellan Gospel/IndieRock/ Lo-fi/RnB/Hiphop/Pop.
Jag sjÀlv tar mycket insperation frÄn sÄ klart andra artister/producenter.
HÀr Àr nÄgra artister, 
Steve Lacy, Frank Ocean, J Cole, Kendrick lamar, Childish Gambino, xxxtentacion, Jay rock, Kanye West, DRAKE/PARTYNEXTDOOR hela OVO soundet, Khalid, SZA, Chance the rapper, 6lack, osv, The Internet...osv.
Samt mycket Soundtracks till filmer.

NÄgra lÄtar jag gillar

LÄter detta intressant hör av dig ASAP eller lÀgg till mig pÄ Discord: WeGotMoneyMan

//WGMM

Redigerat av ineedhelp
Är mer öppen förslag
Annons
  • 2 veckor senare...
Die Hard (oregistrerad)
Postat

Ovo soundet? Vad Àr det? MÀrks man börjar bli gammal och inte hÀnger med?

• 2 mĂ„nader senare...
Postat

Tja vill du lyssna pĂ„ min trap lĂ„t. Är intressarad av att finslipa den och slĂ€pp. Skicka din discord om det gĂ„r bra. 

Är i stöten och tror den kan bli bra i dagens musik marknad. SjĂ€lv Ă€r jag mer EDM Ă€n soul sĂ„ den kan behöva blĂ„sas lite liv i. 🙂

OBS lyssna pÄ lÄten!!!

https://w.soundcloud.com/player/?url=https%3A//api.soundcloud.com/tracks/548845131%3Fsecret_token%3Ds-BnhyR&color=%23ff5500&auto_play=false&hide_related=false&show_comments=true&show_user=true&show_reposts=false&show_teaser=true&visual=true

HĂ€lsningar,

//Alex

• 1 mĂ„nad senare...
Postat (redigerat)

Ok, kul ju, gick inte att lÀgga till dej pÄ Discord 

men att starta en grupp Ă€r ja me pĂ„âœŒ?????

Redigerat av Juzzie

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vÄr community genom att registrera dig. Det Àr enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in hÀr.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat nÄgra kakor pÄ din enhet för att du bÀttre ska kunna anvÀnda den hÀr sajten. LÀs vÄr kakpolicy och om hur du kan Àndra instÀllningar. Annars utgÄr vi frÄn att du Àr bekvÀm med att fortsÀtta.