Chillalot Postat 27 april 2005 Postat 27 april 2005 Tjenare peoples,.... Kommer frÄn den stÄtliga staden vÀxjö (RoadLake) i sömniga smÄland. Nyss 20 Är och gick hotel und restaurang i gymnasiet... det sög =) Kom pÄ efter halva tiden att jag inte riktigt gillade det utan, eftersom jag hittat hit, vill syssla med musik i stÀllet.. Skriver som en kratta, gillar illogik och underligheter. Lite konstnÀrlig kanske ? Jobbar mest i reason, vill dock gÄ vidare till nÄtt inspelningsprogram.,.,., Men de Àr sÄ satans krabbiga.. =/ mmm... Tycker rewire mellan reason o cubase verkar mycket underligt, förstÄr inte riktigt,,, NÄn kanske kan ge en kort beskrivning pÄ det sÄ att man slipper göra en egen trÄd för det..... Har sökt lite men hittade inget konkret. Inte bra pÄ o lÀsa instruktionsböcker heller.,., =P Annars sÄ hörs vi sÀkerligen.. Ha det gott Folk! //MVH Sir Chillalot
Lundin Postat 27 april 2005 Postat 27 april 2005 Ăjj VĂ€lkommen hit .. Krabba inte nu..hahaha..var inte sen min tid pĂ„ NorregĂ„rdsskolan som jag hörde det uttrycket.. Halva slĂ€kten bor i 'vĂ€gen vid sjön'
GĂ€st Postat 28 april 2005 Postat 28 april 2005 Hej jag e sjĂ€lv ny hĂ€r kul med sĂ„ mycket musiker đ
illvaesen Postat 28 april 2005 Postat 28 april 2005 VÀlkommen! SjÀlv fyller jag 20 i September och gick tyvÀrr industri.. nÄgot med folk i vÄran Älder, alla verkar ha gÄtt fel linje.. Aldrig försent att bÀttra sig! /David
brojd Postat 29 april 2005 Postat 29 april 2005 Hoj och VÀlkommen! Hoppas du kommer att trivas... och om du tycker cubase verkar "krabbigt", sÄ ta dig en titt pÄ Pro Tools, det Àr mera som en hummer.
Per_a_55 Postat 29 april 2005 Postat 29 april 2005 WhÀlkommen, kul med folk som gillar skaldjur ...not
Chillalot Postat 30 april 2005 TrÄdstartare Postat 30 april 2005 ta dig en titt pÄ Pro Tools, det Àr mera som en hummer. hahahah.... den var bra... men jag tror jag söker nÄtt mer i stil med rÀkor... hej hej allihops igen.,.,., hörs dÀr ute
Gogg Postat 30 april 2005 Postat 30 april 2005 Hej hej.... SjĂ€lv kommer jag frĂ„n den sketna hĂ„lan Ljungby đ
Procedomani Postat 16 maj 2005 Postat 16 maj 2005 vĂ€xjö (RoadLake) i sömniga smĂ„land. VĂ€lkommen!!! Hur fĂ„r Du förresten VĂ€xjö att bli Roadlake (VĂ€gsjö)? Jag vill hellre att de ska va typ GrowLake (Grow(Up)Lake) eller nĂ„t sĂ„nt. Fast egentligen; Vem bryr sig? Beroende pĂ„ svenskt uttal kan det ju oxĂ„ bli Wallake (VĂ€ggsjö) eller Wake-UpLake (VĂ€cksjö)..... đ /H
wicked_s Postat 17 maj 2005 Postat 17 maj 2005 VÀlkomen hit, hoppas att du ska trivas bÀttre hÀr dÄ
Neko Postat 17 maj 2005 Postat 17 maj 2005 Hej! Ănnu en vĂ€xjöbo, dĂ„ mĂ„ste du följa med pĂ„ nĂ€sta forumtrĂ€ff vi har dĂ€r, nĂ€r det nu Ă€n blir... jag behöver ha lite cash först. Har inte mĂ„nga kronor.... VĂ€lkommen ska du vara!
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vÄr community genom att registrera dig. Det Àr enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in hÀr.