Jump to content
Annons

Hej Hej allihoupa!


Chillalot

Recommended Posts

Tjenare peoples,.... Kommer från den ståtliga staden växjö (RoadLake) i sömniga småland.

Nyss 20 år och gick hotel und restaurang i gymnasiet... det sög =)

Kom på efter halva tiden att jag inte riktigt gillade det utan, eftersom jag hittat hit, vill syssla med musik i stället..

Skriver som en kratta, gillar illogik och underligheter.

Lite konstnärlig kanske ?

Jobbar mest i reason, vill dock gå vidare till nått inspelningsprogram.,.,.,

Men de är så satans krabbiga.. =/

mmm... Tycker rewire mellan reason o cubase verkar mycket underligt, förstår inte riktigt,,, Nån kanske kan ge en kort beskrivning på det så att man slipper göra en egen tråd för det..... Har sökt lite men hittade inget konkret.

Inte bra på o läsa instruktionsböcker heller.,., =P

Annars så hörs vi säkerligen..

Ha det gott Folk!

//MVH Sir Chillalot

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons

Hoj och Välkommen!

Hoppas du kommer att trivas... och om du tycker cubase verkar "krabbigt", så ta dig en titt på Pro Tools, det är mera som en hummer.

Link to comment
Dela på andra sajter

  • 3 veckor senare...
växjö (RoadLake) i sömniga småland.

Välkommen!!!

Hur får Du förresten Växjö att bli Roadlake (Vägsjö)? Jag vill hellre att de ska va typ GrowLake (Grow(Up)Lake) eller nåt sånt. Fast egentligen; Vem bryr sig?

Beroende på svenskt uttal kan det ju oxå bli Wallake (Väggsjö) eller Wake-UpLake (Väcksjö)..... 😉

/H

Link to comment
Dela på andra sajter

Hej! Ännu en växjöbo, då måste du följa med på nästa forumträff vi har där, när det nu än blir... jag behöver ha lite cash först. Har inte många kronor....

Välkommen ska du vara!

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...