Jump to content
Annons

flera analoga spår i ett arrangemang

Recommended Posts

JanneL (oregistrerad)
Postat

Om jag ska spela in flera instrument och sång samtidigt i ett arrangemangsfönster, finns det någon som har tips / schema på hur jag kopplar mickar och instrument för att kunna få in varje mick/instrument musikerna på olika spår i arrangemanget utan att spela in ett instrument eller mikrofon i taget, jag vill kunna redigera varje spår i ex-vis wavelab efter inspelningen. Jag har mixerbord och ett Behringer BCA2000 usb-kort.

Annons
Postat (redigerat)

Det är antalet ingångar ditt ljudkort har som begränsar hur många olika saker du kan spela in på samma gång.

Redigerat av android
JanneL (oregistrerad)
Postat
Det är antalet ingångar ditt ljudkort har som begränsar hur många olika saker du kan spela in på samma gång.

ok, då förstår jag, jag har inte jobbat med digital inspelning så mycket ännu. då har jag ändå ganska många möjligheter med Behringern. Tack för svaret.

hälsning

Janne

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.