elanen Postat 24 april 2005 Postat 24 april 2005 TjÀna ny pÄ detta forum. Kan rÀtt mycket om LP skivor, olika grupper mellan 1963-75 och CD. Har det mesta i musikvÀg bÄde pÄ Lp och CD. Lyssnar för jÀmnan pÄ massor av grupper mellan 1963-1988. Favoritband, Àr Lucifers Friends första med samma namn. Den tyska gruppen första skiva frÄn 1970. Den engelska sÄngaren John Lawton. Som sen gick över till Uriah Heep. Har en uppsjö med bra tips om bra tidiga bra grupper. Den progressiva eran Àr ju min favorit. Och den psykadeliska Àr ocksÄ mitt lindebarn. SÄ mycket bra men för mÄnga okÀnda grupper. Sportfiske Àr ju annars mitt gebit. Och dÄ mest jiggfiske, pimpelfiske och Àven modernt mete. LÀs gÀrna Fiskejournalen nummer 3 dÀr jag visar pÄ balansfiske frÄn is. Nu har det ju kommit ett nummer till. Men om nÄn har det numret vet ni ju vem man Àr. MVH Gunnar Jansson.
lavrell Postat 24 april 2005 Postat 24 april 2005 HallÄ dÀr och vÀlkommen! Du som har ett fiskeintresse kommer nog garanterat bli "torsk" pÄ den hÀr sidan! (ouch vilket lÄgvattenmÀrke)
Per_a_55 Postat 24 april 2005 Postat 24 april 2005 WhÀlkommen - hÀr fiskar alla efter tips och ideer
illvaesen Postat 24 april 2005 Postat 24 april 2005 Tjena! Hoppas du Ă€r intresserad av studioprylar med! đ VĂ€lkommen /David
Gogg Postat 24 april 2005 Postat 24 april 2005 (redigerat) Hej hej! đ Ăr jag den ende som inte har nĂ„got att skĂ€mta om hans fiskeintresse!? đ Redigerat 24 april 2005 av Gogg
ViktorDenStore Postat 24 april 2005 Postat 24 april 2005 Va? HallĂ„? Stopp!!! Gillar du musik? Vilken mysko kille... VĂ€lkommen đ
djonas Postat 24 april 2005 Postat 24 april 2005 VÀlkommen hit ska du vara! Verkar du Àr den man ska frÄga om musiktips frÄn den gamla goda tiden. Mvh / djonas
karl Postat 24 april 2005 Postat 24 april 2005 Welcome.... đ En frĂ„ga direkt da'....England var en grupp pĂ„ 70-talet som jag hörde hos en polare och vad jag minns sĂ„ var det min musik...England??? hur mĂ„nga plattor och vart tog dom vĂ€gen....nĂ„got remastrat till CD?? Ok...det var mer Ă€n en frĂ„ga men.... đłđ som sagt welcome
elanen Postat 29 april 2005 TrĂ„dstartare Postat 29 april 2005 Karl, det finns tvĂ„ England frĂ„n England. En som gjorde en privatpressad Lp frĂ„n 1976. Deras platta var rock album. Med fina gitarrriff. Sedan den andra England som heller inte Ă€r dĂ„lig. Det skiljer bara nĂ„t Ă„r emellan dessa skivor. Den senare Ă€r remastrad. Finns att köpa pĂ„ Mellotronen i Gamla Stan. Om den inte Ă€r slut. Grabben har bĂ€gge plattorna. Han tycker att bĂ€gge Ă€r bra. Och jag har lyssnat pĂ„ bĂ€gge. HĂ„ller med honom. Lyssnar just nu pĂ„ Kansas (Point Of No Return). AnvĂ€nder en hederlig Marantz förstĂ€rkare frĂ„n 1970 modell 2015. Ăr av den klassiska Marantz serien. Ljudet Ă€r i klass med dom bĂ€sta Ă€n i dag. Samma sköna ljud som i en rörförstĂ€rkare. Till det en nyinköpt CD spelare av mĂ€rket Nad C 542. Med HDCD omvandlare med 24 bitar. Till det 4 högtalare. Som ger ett superljud. Perfekt bakom datorn nĂ€r man sitter och gaggar.
elanen Postat 29 april 2005 TrÄdstartare Postat 29 april 2005 Karl, glömde att skriva att bÀgge England bara gjorde var sin. Medans jag tror den senare inte fick ut sin andra platta.
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vÄr community genom att registrera dig. Det Àr enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in hÀr.