Gogg Postat 22 april 2005 Postat 22 april 2005 (redigerat) Hej hej pĂ„ er! TĂ€nkte Ă€h.. jag gör bara en presentation... đ Mitt namn Ă€r Jonas. Lyssnar pĂ„ all typ av metal Han jobbat med musik i typ 1 Ă„r Och spelat gittar i 3 Ă„r... Om ni undrar min Ă„lder sĂ„ Ă€r den typ 14 tror jag đ Ăr jag yngst hĂ€r? EDIT: Glömde skirva vilken musikstil Redigerat 22 april 2005 av Gogg
Gogg Postat 22 april 2005 TrĂ„dstartare Postat 22 april 2005 NĂ„gon som har nĂ„got att tillĂ€gga om min "höga" Ă„lder? đ
djonas Postat 22 april 2005 Postat 22 april 2005 Hej hej pĂ„ er!TĂ€nkte Ă€h.. jag gör bara en presentation... Mitt namn Ă€r Jonas. Lyssnar pĂ„ all typ av metal Han jobbat med musik i typ 1 Ă„r Och spelat gittar i 3 Ă„r... Om ni undrar min Ă„lder sĂ„ Ă€r den typ 14 tror jag Ăr jag yngst hĂ€r? EDIT: Glömde skirva vilken musikstil Hehe jag heter oxĂ„ Jonas och lyssnar oxĂ„ pĂ„ all slags metal. P VĂ€lkommen hit "my soulmate". D Mvh / djonas
Gogg Postat 22 april 2005 TrĂ„dstartare Postat 22 april 2005 Hej hej pĂ„ er!TĂ€nkte Ă€h.. jag gör bara en presentation... Mitt namn Ă€r Jonas. Lyssnar pĂ„ all typ av metal Han jobbat med musik i typ 1 Ă„r Och spelat gittar i 3 Ă„r... Om ni undrar min Ă„lder sĂ„ Ă€r den typ 14 tror jag Ăr jag yngst hĂ€r? EDIT: Glömde skirva vilken musikstil Hehe jag heter oxĂ„ Jonas och lyssnar oxĂ„ pĂ„ all slags metal. P VĂ€lkommen hit "my soulmate". D Mvh / djonas Hej Hej metal-broder
hegobald Postat 22 april 2005 Postat 22 april 2005 Hej och vÀlkommen Jonas.. KÀnn dig hemma à ldern spelar ingen rockŽn roll hÀr inte.. Jag Àr typ 44 tror jag
Per_a_55 Postat 23 april 2005 Postat 23 april 2005 WhĂ€lkommen! Mentalt Ă€r vi lika gamla (fast min kropp har snart blivit 50). đ
The Mr Postat 23 april 2005 Postat 23 april 2005 Har jobbat med musik i typ 1 Ă„r Om ni undrar min Ă„lder sĂ„ Ă€r den typ 14 tror jag đ Ăr jag yngst hĂ€r? RĂ€tt starkt gjort att redan ha "jobbat" med musik i ett Ă„r nĂ€r du bara Ă€r 14 bast. FĂ„r man frĂ„ga vad du jobbar med, producent eller?... đđ Nej skĂ€mt Ă„sido, vĂ€lkommen! The Mr... đ
Gogg Postat 23 april 2005 TrĂ„dstartare Postat 23 april 2005 (redigerat) Hehe... jag Ă€r 14 Ă„r och har jobbat med musik i 1 HELT Ă„r och jag har producerat alla de kĂ€ndaste banden: Slipknot, Slayer, Nightwish, In flames, Thomas dileva! đ Nej, skĂ€mt & sidor đ Har lite saker: Shure Sm57 Bc rich (skitgittar) En zoom 606 (ska byta till en pod XT) En bas (samick) En akustisk gitarr (av nĂ„t skitmĂ€rke typ Eko heter den, anvĂ€nder den Ă€ndĂ„ inte) En Hartke basförstĂ€rkare... Och lite smĂ„saker... đ + Att min tangetbord Y tangent Ă€r skadad... đ Redigerat 23 april 2005 av Gogg
Gogg Postat 23 april 2005 TrĂ„dstartare Postat 23 april 2005 The Mr... đ Vad menar du med: The Mr... egenteligen???
illvaesen Postat 28 april 2005 Postat 28 april 2005 Tjena tjena! Det Ă€r aldrig din Bc-Rich det Ă€r fel pĂ„, det Ă€r din gitarrist! đ /David
Lundin Postat 28 april 2005 Postat 28 april 2005 NĂ„gon som har nĂ„got att tillĂ€gga om min "höga" Ă„lder? đ oHH..men helledudane dÄÄÄ..en fjÄÄÄrtis. SĂ„ kĂ€nns det bĂ€ttre nu?... đ VĂ€lkommen hit.. spelar inte sĂ„ stor roll hur ung man Ă€r
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vÄr community genom att registrera dig. Det Àr enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in hÀr.