TZ_Nadja (oregistrerad) Postat 14 mars 2004 Postat 14 mars 2004 Ska presentera mig sĂ„ att alla vet vem jag Ă€r. đ Jag sjunger och skriver text och melodi i Twilight Zound kan alltsĂ„ ingenting om datorer men vill vara med i alla fall. đ Ha det bra / Nadja
hammagrella Postat 14 mars 2004 Postat 14 mars 2004 VÀlkommen! Att inte kunna nÄgonting om datorer kan ses som ett hÀlsotillstÄnd. Eller för att citera Nietsche/Einstein/Lasse Berghagen*; "LITE kunskap Àr livsfarligt..." * Àr lite osÀker pÄ om nÄn sagt sÄdÀr, men hÄll med om att det lÄter frÀckt!?
Neko Postat 14 mars 2004 Postat 14 mars 2004 Hej och vĂ€lkommen till forumen! Hoppas du kommer trivas hĂ€r đł
Lundin Postat 14 mars 2004 Postat 14 mars 2004 hammagrella sa: "LITE kunskap Ă€r livsfarligt..." * Ă€r lite osĂ€ker pĂ„ om nĂ„n sagt sĂ„dĂ€r, men hĂ„ll med om att det lĂ„ter frĂ€ckt!? đđđ ...den sanne ord-vrickaren har talat.. var fĂ„r du allt ifrĂ„n?
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vÄr community genom att registrera dig. Det Àr enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in hÀr.