strumpan_metal Postat 21 april 2005 Postat 21 april 2005 LĂ TNAMN: Morio Ergo Sum ARTIST/GRUPP: Immortalized GENRE: Melodisk progressiv hĂ„rdrock LĂ TLĂNGD: 5:00 PRODUCENT: Peter Strömberg FORMAT: Mp3 STORLEK: 5,7 Mb STATUS: VĂ„r första egenproducerade lĂ„t. Anledningen till att lĂ„ten Ă€r instrumental Ă€r att vi söker en bra sĂ„ngare ev. growlare. LĂ TLĂNK: Your browser does not support the HTML5 audio tag Hej! Skulle vilja veta vad folk tycker om lĂ„ten samt marknadsföra vĂ„rt band lite eftersom vi i dagslĂ€get sökt efter en sĂ„ngare i snart 1œ Ă„r. PĂ„ vĂ„r hemsida www.immortalized.nu ligger lĂ„tar frĂ„n vĂ„r förra demo vilka inte hĂ„ller riktigt samma klass som vĂ„r senaste men kan vara kul att lyssna pĂ„. =) vi hĂ„ller i skrivande stund pĂ„ att spela in ytterligare en lĂ„t och hoppas att den kan vara upplagd inom 5 veckor. VĂ„r stil har utvecklats mer Ă„t det tyngre och progressiva hĂ„llet sedan förra demon, hoppas att ni tycker om den. NĂ„gon som vill sjunga?? =)
Lundin Postat 21 april 2005 Postat 21 april 2005 LÄter bra det hÀr... Tog mig friheten att flytta hit denna trÄd dÄ den mer sÄg ut som promo för samarbete med nÄgon sÄngare... ..och ni fÄr nog mer gensvar i detta forumet i det fall nÄgon kÀnner sig manad. Lycka till
strumpan_metal Postat 21 april 2005 TrĂ„dstartare Postat 21 april 2005 Tack för responsen. đ FĂ„r hoppas att vi fĂ„r ut vĂ„r information bĂ€ttre hĂ€r dĂ„! đ HĂ€lsingar /Peter
Jonte Postat 22 april 2005 Postat 22 april 2005 Tyckte om detta đ Gav en fyra, men grĂ€nsar mot en 3:a hos mig. Lyssnade pĂ„ lĂ„ten igĂ„r, och borde Ă€ven kommenterat dĂ„ đ Men det jag reagerade pĂ„ var att jag tyckte det var nĂ„got skumt byte mellan partier. NĂ€stan som om det Ă€r olika lĂ„tar som blandas litegrann. Men lyssnade som sagt igĂ„r, och kan tyvĂ€rr inte lyssna hĂ€r đ men valde att kommentera Ă€ndĂ„... Mixningen har jag inga kommenterar pĂ„, lĂ„ter bĂ€ttre Ă€n nĂ„got jag hade kunnat göra iaf đ SĂ„ Ă€r ni sjĂ€lva nöjda sĂ„ Ă€r det bra, men lite smĂ„förĂ€ndringar för att fĂ„ musiken att "flyta" lite bĂ€ttre hade lĂ€tt fixat en stark 4 eller bĂ€ttre hos mig.. Sjunga fĂ„r nĂ„gon annan göra đ
strumpan_metal Postat 23 april 2005 TrĂ„dstartare Postat 23 april 2005 jo det Ă€r lite skumma byten hĂ€r och dĂ€r, vi gillar att köra mycket progressivt. đ du ska fĂ„ lyssna pĂ„ den lĂ„ten som vi hĂ„ller pĂ„ att spela in nu, den kommer att bli goding! đ Kul att du gillade lĂ„ten förresten. đ
onid Postat 8 maj 2005 Postat 8 maj 2005 Tajt och vÀlskrivet! Men mÄste det verkligen vara growl pÄ detta?? Tycker att det vore synd.
strumpan_metal Postat 19 maj 2005 TrÄdstartare Postat 19 maj 2005 Tjena igen! Svar onid: Eftersom vi letat efter en sÄngare nu vÀldigt vÀldigt lÀnge sÄ börjar vi sÄ sakteligen se över möjligheterna. Det Àr absolut inget som vi efterstrÀvar, vi vill först och frÀmst ha en riktigt bra sÄngare! NÄgot som Àr synd Àr att vi inte bor i nÄgon storstad utan repar ca 5 mi frÄn VÀsterÄs. Personligen sÄ tror jag att man kan göra mycket distansarbete eftersom vi un har tillgÄng till en egen "studio". Svar Pluffo: Jag frÄgar detsamma. Ska jag tolka det hÀr som att du Àr intresserad? Vi repar ca 5 mil utanför VÀsterÄs. Bor du i VÀstmanland? En ny lÄt Àr pÄ g och jag tycker personligen att den hÀr Àr Ànnu bÀttre, hoppas ni kliver in och lyssnar dÄ! =)
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vÄr community genom att registrera dig. Det Àr enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in hÀr.