Jump to content
Annons

Immortalized - Morio Ergo Sum


strumpan_metal

Recommended Posts

LÅTNAMN: Morio Ergo Sum

ARTIST/GRUPP: Immortalized

GENRE: Melodisk progressiv hårdrock

LÅTLÄNGD: 5:00

PRODUCENT: Peter Strömberg

FORMAT: Mp3

STORLEK: 5,7 Mb

STATUS: Vår första egenproducerade låt. Anledningen till att låten är instrumental är att vi söker en bra sångare ev. growlare.

LÅTLÄNK: www.immortalized.nu

Hej!

Skulle vilja veta vad folk tycker om låten samt marknadsföra vårt band lite eftersom vi i dagsläget sökt efter en sångare i snart 1½ år. På vår hemsida www.immortalized.nu ligger låtar från vår förra demo vilka inte håller riktigt samma klass som vår senaste men kan vara kul att lyssna på. =) vi håller i skrivande stund på att spela in ytterligare en låt och hoppas att den kan vara upplagd inom 5 veckor. Vår stil har utvecklats mer åt det tyngre och progressiva hållet sedan förra demon, hoppas att ni tycker om den.

Någon som vill sjunga?? =)

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons

Låter bra det här...

Tog mig friheten att flytta hit denna tråd då den mer såg ut som promo för samarbete med någon sångare...

..och ni får nog mer gensvar i detta forumet i det fall någon känner sig manad.

Lycka till

Link to comment
Dela på andra sajter

Tyckte om detta 🙂

Gav en fyra, men gränsar mot en 3:a hos mig. Lyssnade på låten igår, och borde även kommenterat då 🙂 Men det jag reagerade på var att jag tyckte det var något skumt byte mellan partier. Nästan som om det är olika låtar som blandas litegrann. Men lyssnade som sagt igår, och kan tyvärr inte lyssna här 🙁 men valde att kommentera ändå...

Mixningen har jag inga kommenterar på, låter bättre än något jag hade kunnat göra iaf 🙂

Så är ni själva nöjda så är det bra, men lite småförändringar för att få musiken att "flyta" lite bättre hade lätt fixat en stark 4 eller bättre hos mig..

Sjunga får någon annan göra 🙂

Link to comment
Dela på andra sajter

  • 2 veckor senare...
  • 2 veckor senare...

Tjena igen!

Svar onid: Eftersom vi letat efter en sångare nu väldigt väldigt länge så börjar vi så sakteligen se över möjligheterna. Det är absolut inget som vi eftersträvar, vi vill först och främst ha en riktigt bra sångare! Något som är synd är att vi inte bor i någon storstad utan repar ca 5 mi från Västerås. Personligen så tror jag att man kan göra mycket distansarbete eftersom vi un har tillgång till en egen "studio".

Svar Pluffo: Jag frågar detsamma. Ska jag tolka det här som att du är intresserad? Vi repar ca 5 mil utanför Västerås. Bor du i Västmanland?

En ny låt är på g och jag tycker personligen att den här är ännu bättre, hoppas ni kliver in och lyssnar då! =)

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...