Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

ny på forumet, jobbar amatörmässigt på en nyinköpt laptop som saknar linjeinång... jag undrar om man kan hitta något ok externt ljudkort(usb) under 1500kr... jag har inte hunnit bli kräsen än, så kraven är inte höga... det ska låta OK...

tips? krav som jag kanske borde ställa?

Annons
Postat

Jag har ett Tascam US-122 som jag funderar på att sälja av.

2 ingångar (mic/line/hi-z), separata monitor- och hörlursutgångar, midi in/ut. Ingen externströmförsörjning behövs, drivs via USB-porten.

PM'a mig ifall du är intresserad.

Postat

Delta Audiophile 2496, USB versionen (M-Audio) borde kosta därikring..

Om du inte behöver inbyggd midi så funkar även MobilePre USB (även här M-Audio) ..Den senare har jag ägt själv i 2 år utan några problem.. fungerade strålande.. var dock tvungen att göra mig av med det (lite synd) pga midi-prylen.. kolla M-Audios hemsida..

Postat

Kan du köpa joachimes kort för det priset (eller i närheten) skulle jag gjort detsamma... mycket kompetent och du behöver knappast byta så länge du mest pular själv..

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.