Jump to content
Annons

Hur bär man sig åt?


FuJiSuN

Recommended Posts

Någon som kan förklara detta fenomen ör mig?

Krävs det att man har en hemsida som man länkar till?För att lägga upp en låt för lyssning altså..

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons

Här på forumet kan du endast berätta om dina alster och länka till dem. Studio har ingen serverplats avsatt för detta ändamål.

Skulle du inte ha tillgång till något serverutrymme (typ hemsida, egen ftp etc) så finns det en uppsjö tjänster som låter dig lägga ut låtar/filer hos dem, bl a SoundClick som många verkar använda sig av.

Kommer säkert fler tips allt eftersom..

Link to comment
Dela på andra sajter

lägg inte ut låtarna via geocities i alla fall.. 😎😏

Det allra bästa är väl och köpa en plats någonstans för en slant i månaden.. Och så kan du ju marknadsföra din musik mycket bättre..

lycka till.

Link to comment
Dela på andra sajter

lägg inte ut låtarna via geocities i alla fall.. 😉🙂

Det allra bästa är väl och köpa en plats någonstans för en slant i månaden.. Och så kan du ju marknadsföra din musik mycket bättre..

lycka till.

jag tänkte få hjälp av er med en låt men min hemsideleverantör kan inte ta emot min lilla hemsida där jag tänkte lägga ljudproven. Jättemycket strul. Hur lyckas ni, alla!?!? 🙂

Link to comment
Dela på andra sajter

Tackar för tipsen..zappar mig till soundclick med enaste gång 😄

Link to comment
Dela på andra sajter

Tackar för tipsen..zappar mig till soundclick med enaste gång 🙂

Däremot är det många som inte gärna lyssnar på låtar upplagda på soundclick, däribland jag själv. Detta pga dålig kvalité, problem med buffring av filer etc etc. Samt att man inte (i alla fall tidigare) kunnat ladda ner mp3 om man inte är medlem.

Redigerat av Neko
Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...