barkus (oregistrerad) Postat 11 april 2005 Dela Postat 11 april 2005 Ska nu köpa cubase tänkte jag! Har läst att SX3 har mer avancerad noteditering och suroundmixning. Finns det fler skillnader? Kan man öppna ett projekt gjort i SX2 😲 med SL3 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
barkus (oregistrerad) Postat 11 april 2005 Dela Postat 11 april 2005 Hittade till slut en jämförelsetabell på steinbergs hemsida: tabell Cubase Det var ju en del som skiljer i antal av diverse... t.ex: Inserts SX 8 ,SL 5 FX Send channels SX 64,SL 8 hm...kan man ju ha nytta av Instrument slots SX 64 SL 32 Group channels SX 256 SL 128 Automation mode SX:touch fader,x-over, aulatch,trim,owervrite medansSL endast har touch fader.....vad innebär detta tro? Verkar ju ändå som SL3 har det mesta man behöver... 🙂 dock återstår om man kan öppna projekt gjorda i SX2...någon som vet 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Rapid Wanker Postat 11 april 2005 Dela Postat 11 april 2005 Den där tabellen är över ett år gammal. Vet inte vad det innebär att det bara står SX högst upp, men man kan ju inbilla sig att något tillkommit i senare versioner. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
wicked_s Postat 12 april 2005 Dela Postat 12 april 2005 Vad ligger SL på i pris? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
quad Postat 12 april 2005 Dela Postat 12 april 2005 Vad ligger SL på i pris? Jag köpte mitt för 3700 tror jag. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
spaceman Postat 12 april 2005 Dela Postat 12 april 2005 Jag tror man kan öppna projekt i SL3 som är gjorda i SX. Enda haken är om du kör med SX funktioner i projektet som inte finns i SL, typ surround och liknande. SL funkar fint. Har aldrig förstått varför man ska lägga ut 4000 spänn mer på funktioner man aldrig använder ändå. Dom kan man ju lägga i något annat svart hål. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.