Reason Posted April 10, 2005 Posted April 10, 2005 (edited) LÅTNAMN: Raw ARTIST/GRUPP: Dennis GENRE: House LÅTLÄNGD: 5.04 KOMPOSITÖR: Dennis PRODUCENT: Dennis EV. MEDVERKANDE: INSPELNINGSÅR: 2005 FORMAT: mp3 STORLEK: 7.2 megabyte STATUS: Skiss LÅTLÄNK: Borttagen Söndagsdansen Om någon orkar lyssna och tycka till? Edited April 12, 2005 by Reason
Guest maxmaxmax Posted April 11, 2005 Posted April 11, 2005 Visst var det bra! du har hittat en stil och ett mönster som verkligen låter du, plus för det.
nurfen Posted April 11, 2005 Posted April 11, 2005 svänger ju, katten.. men mer variation skulle verkligen inte skada! blir tradigt efter ett par minuter =)
Guest spandaux Posted April 12, 2005 Posted April 12, 2005 Den här dängan låter nog som bäst på ett dansgolv och inte i mina klena lurar jag lyssnar i för tillfället. Om du samplar en annan del av stevie winwood´s valerie så kanske du får pengar också.
hackeman Posted April 12, 2005 Posted April 12, 2005 Coolt som alltid, Dennis. Jag hade ställt mig upp och vickat på stjärten om jag inte varit så förbannat trött. Än om man blir piggare av att lyssna förstås.. hmm... att vicka eller inte, det är frågan. Men den hade såklart gjort sig katten-musen-tiotusen ggr bättre på club.
Reason Posted April 12, 2005 Author Posted April 12, 2005 Tack alla för att ni lyssnade Sorry Hacke, att kroppen piggna till innan läggdags Kul att de svänger Jag plockar ner, och ser vad det bli av den
Recommended Posts