Jump to content
Annons

Studio VS Musikermagasinet

Recommended Posts

Burnin Sven (oregistrerad)
Postat

Det finns en anledning till att jag valde det första alternativet sÄ för mig Àr det en klen tröst att fÄ tillgÄng till Àldre ÄrgÄngar av MM. TrÄkigt men sant

Annons
Postat

Jag lÀste i nÄnting reklamaktigt att gör si och sÄ sÄ har du tillgÄng till nummer frÄn 2010. Men kan ha fattat fel all hast. Oavsett jag Àr ingen fan av mm, jag har lite gamla nummer det fÄr jag erkÀnna men det fanns ju inte sÄ mycket att vÀlja pÄ innan Stuio kom igÄng.

Postat (redigerat)

NÀr studio kom sÄ öppnade man dörren och blev precis det som mÄnga har klagat pÄ genom Ären nÀmligen att nivÄn var för lÀtt och amatörmÀssig . Precis det jag gillar, det blev lite vÀl mycket Pro och instÀngt för min smak i mm.

Jag upplever nÄgot Ät hÄllet nu nÀr jag gett mig in i filmvÀrlden det Àr sÄ in i norden Pro fokus. Man kör samma Äkningar köper samma prylar och dyrt som sjutton Àr det som regel. Sen publiceras det pÄ tuben ÀndÄ dÀr det som regel blir bra oavsett pÄ grund av det lilla formatet.

Ger man tips pÄ alternativa lösningar som ofta Àr gratis oxÄ sÄ blir man ignorerad. Marknaden Àr sÄ Profukucerad inom filmning sÄ ÄterförsÀljare har inte ens en aning om lagar nÀr det gÀller tex returförfarande i fall av trasig produkt till oss vanliga dödliga konsumenter.

Redigerat av Burnin Sven
Postat

Jag har skrivit för bÀgge tidningar och delar inte intrycket att mm Àr för pro. TvÀrtom sÄ kan jag sakna de lÀngre och ingÄende artiklar bÄda tidningar erbjöd förr.

Postat

Vi delar nog inte detta överhuvud taget kan man nog lugnt konstatera. Den frÀmsta anledningen till att jag slutade prenumerera pÄ Studio var all reklam i och för sig och inte innehÄllet i artiklarna. NÄja strunt samma

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vÄr community genom att registrera dig. Det Àr enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in hÀr.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat nÄgra kakor pÄ din enhet för att du bÀttre ska kunna anvÀnda den hÀr sajten. LÀs vÄr kakpolicy och om hur du kan Àndra instÀllningar. Annars utgÄr vi frÄn att du Àr bekvÀm med att fortsÀtta.