nikgun Posted June 4, 2014 Posted June 4, 2014 Tja! Söker folk som vill rappa/sjunga på mina beats. Beatsen är gratis, ni kan gå in och lyssna på min soundcloud där jag lagt upp lite grejer: https://soundcloud.com/nikgun Kontakta mig om intresse finns Mvh
BeyondLife Posted August 27, 2014 Posted August 27, 2014 (edited) Hej! Jag är intresserad! Hur skulle samarbetet se ut? Skickar man sina vocals som du sedan sätter ihop med beatsen? Edited August 27, 2014 by BeyondLife
nikgun Posted August 28, 2014 Author Posted August 28, 2014 Tja! Kul att du är intresserad. Absolut så skulle samarbetet kunna se ut, jag får vocalsen och mixar ihop allt
danielrk Posted September 8, 2014 Posted September 8, 2014 Hej, såg att du gav bort beats, har du några beats kvar som du kan ge bort? är 16 år och skriver texter men är helt värdelös på att göra beats så om du har beats kvar och du kan ge bort dem skulle jag vara sjukt glad 🙂
nikgun Posted September 12, 2014 Author Posted September 12, 2014 Det finns beats, gör nya hela tiden. Vi tar det på pm
tmovement Posted December 4, 2014 Posted December 4, 2014 Tjena, är intresserad, gillade flera av dina beats. Skicka ett pm så kan vi höras, eller så hör jag av mig imorrn
Recommended Posts