Jump to content
Annons

Ap academy


elliotfrenker

Recommended Posts

Tja! Jag har nog skrivit i fel avdelning.. Menmen..

Nu är det så här att jag vill utväcklas mer i mitt musikskapande och tänkte gå en utbildning på apacademy.. Har ni någon erfarenhet av just dem? Är det seriöst? Är dem proffsiga?

Kursen kostar ju gabska mycket så vill bara veta lite.. 🙂

Mvh Elliot

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons

7000 kr för en helg då? Det finns studieförbund också där de lär ut DAW också, lite billigare troligen?

och det kan vara en fördel att sprida ut lektioner under längre tid så man hinner smälta all info.

Förutsatt att man har en egen dator med programvara..

Link to comment
Dela på andra sajter

  • 10 månader senare...

Bumpar kostnad å kurstimmar varierar beroende på sthlm lt gbg.

kostnaden för 5×4h i gbg är 7500 kr. Det ska vara små grupper i studio.

Undrar oxå om någon vet mer ...är det mindre grupper och man individuellt får bestämma vad man behöver lära sig och det är bra så tycker jag det känns prisvärt - men om jag ska sitta och lära mig sampla i 10 timmar bland 20 andra är det inte min grejj.

så ngn som vet mer?

Link to comment
Dela på andra sajter

Bumpar kostnad å kurstimmar varierar beroende på sthlm lt gbg.

kostnaden för 5×4h i gbg är 7500 kr. Det ska vara små grupper i studio.

Undrar oxå om någon vet mer ...är det mindre grupper och man individuellt får bestämma vad man behöver lära sig och det är bra så tycker jag det känns prisvärt - men om jag ska sitta och lära mig sampla i 10 timmar bland 20 andra är det inte min grejj.

så ngn som vet mer?

Jag har vart på AP Academy å gått kurs där å har rätt bra koll på dom mm - Mejla mig så berättar jag mer.

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...