Victor Numan Posted April 3, 2005 Share Posted April 3, 2005 Fick en plötslig längtan till midsommaren.. så detta blev resultatet. Here it is! 🙂 Midsommardansen Kommentarer är välkommna 😱 Puss Link to comment Share on other sites More sharing options...
Itzhak Posted April 3, 2005 Share Posted April 3, 2005 midsommar är det sista jag tänker på. snarare någon blandning av oldfield, michael schenker goes akustisk, och någon pianoelev som övar skalor. tyvärr inte så uttrycksfullt, men kul ändå! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Musiker Posted April 3, 2005 Share Posted April 3, 2005 Bra instrumenttalt men ta bort mycket av reverbet som ligger på. Allt skulle bli mycket bättre om ljuden i sig lät bättre. Pianot bör låta lite mer äkta tycker jag! Link to comment Share on other sites More sharing options...
stajo Posted April 3, 2005 Share Posted April 3, 2005 he he... snyggt lirat, men jag tänker nog på "Kungens man"🙂. Link to comment Share on other sites More sharing options...
The Mr Posted April 3, 2005 Share Posted April 3, 2005 Får lite orientalisk feeling av det här. Men inte direkt någon midsommarfeeling... The Mr... 😱 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest GurraValbo Posted April 3, 2005 Share Posted April 3, 2005 Håller med angående reverben. Jag satt och nynna på sången och insåg att den är sjukt lik en låt. vilken? Jo Kungens man såklart! Du har plockat ett antal toner av den.. Fräck låt även om den inte känns så himla midsommaraktig. bra gung. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Victor Numan Posted April 3, 2005 Author Share Posted April 3, 2005 Hur firar ni midommar egentligen?? Hör ni inte alkoholkonsumtionen i låten? 😱 Hehe, nä men det vara bara en oseriös grej jag gjorde igår natt.. Ha det fint, puss Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts