karl Posted April 1, 2005 Share Posted April 1, 2005 LÅTNAMN:? ARTIST/GRUPP:k GENRE:horsemusic LÅTLÄNGD:2min KOMPOSITÖR:k PRODUCENT: EV. MEDVERKANDE:k INSPELNINGSÅR:05 FORMAT: mp3 STORLEK: (ex. 4 megabyte) STATUS: Skiss LÅTLÄNK:music Skulle vilja veta om detta funkar innan jag lägger mera krut på det....kanske inte världens tajtaste men konceptet???funkar det??? 😄 Link to comment Share on other sites More sharing options...
kyaal Posted April 1, 2005 Share Posted April 1, 2005 (edited) Skulle vilja veta om detta funkar innan jag lägger mera krut på det....kanske inte världens tajtaste men konceptet???funkar det??? 😄 bra sound, avkopplande musik..! vore fett om du drog igång trumkompet en bit in i låten, alltså typ andra versen eller andra refrängen eller så. Edited April 1, 2005 by kyaal Link to comment Share on other sites More sharing options...
equality Posted April 1, 2005 Share Posted April 1, 2005 (edited) Oj vad du är flitig! Vilken snygg gitarrfigur i början! Fint när den kommer tillbaka efter lite vidlyftiga utflykter till majackord. Kanske skulle utgå mer från figuren och varianter på den? edit: fattar inte svarsalternativen riktigt. Chris Rea tyckte jag var suverän innan han blev smörig. Letter from Amsterdam - kanonlåt! Edited April 1, 2005 by (e)qualitymusic Link to comment Share on other sites More sharing options...
karl Posted April 1, 2005 Author Share Posted April 1, 2005 edit: fattar inte svarsalternativen riktigt. Chris Rea tyckte jag var suverän innan han blev smörig. Letter from Amsterdam - kanonlåt! Det är just det jag känner för CR....för mycket smöör.... 😉 och om man ska göra en c-låt så vill man helst hålla sig på den icke smöriga sidan... 😕 sen är det möjligt att han gjort ett och annat som är bra,men så fort jag hör C Rea så är det smörvarning.... 🙂 Keep on horseing horse music Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts