Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

Tjena jag letar efter en bra kondesator mic under 1000 lappen va inne på jam.se å hittade den här JJlabs C010B för 700 lappen är det någon som vet något om den.

vill gärna ha så lite brus som möjligt för pengarna.

Annons
captain nemo (oregistrerad)
Postat

Lite brus = Studio Projects B1.

Kolla Claes testsite.

//nemo

Postat

okay vad är adressen dit?

Det är inte någon som vill sälja sin RØDE NT1-A om någon har den dvs

Postat
Tjena jag letar efter en bra kondesator mic under 1000 lappen va inne på jam.se å hittade den här JJlabs C010B för 700 lappen är det någon som vet något om den.

vill gärna ha så lite brus som möjligt för pengarna.

Jag kör med en sån, lirar in allt med den. Har inget att jämföra med men jag tycker den är skitbra för den lilla pengen om man är amatörmusiker som jag.

Postat

det tror jag nog att du får.

så länge det gynnar dom å det gör det oxå.

Postat
Jag kör med en sån, lirar in allt med den. Har inget att jämföra med men jag tycker den är skitbra för den lilla pengen om man är amatörmusiker som jag.

okay men då börjar det luta åt det hållet 🙂 eller så blir det som claes rekomenderar studio projekt B1.

Postat

Jag gillar också C010B .. Och äger en sån 😠

/Daniel

Postat

Nästa omgång av testinspelningar kommer att innehålla några JJLabs-modeller. Fick svar från Johan på JAM i dag, där han tyckte att det var självklart att jag fick låna micar för mina testinspelningar. 🙂 Tänk om alla andra hade varit lika lätta att snacka med... 😠

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.