acidofilus Posted March 29, 2005 Posted March 29, 2005 (edited) OBS INGET APRILSKÄMT! Acidofilus lirar fet acid i Baren på Klubb Indigo (Blekingska Nationen, Lund) hela natten!! 🙂 Kom förbi och lyssna. Akter: ACIDOFILUS (SE), EFTERKLANG (DK) Pris: 40 bagare + Studentleg Åldersgräns: Mogen ålder krävs!! Tid: Fre 1 april 22-02 Plats: Blekingska Nationen, Måsvägen 9 eller något UNLIKE SCHRANZ, ACID IS THE CURE FOR CANCER. Edited March 29, 2005 by acidofilus
acidofilus Posted April 2, 2005 Author Posted April 2, 2005 Tack alla som kom! Jag såg minst 60 personer från forumet där, så ni kan ge er tillkänna nu.
Lindeberg Posted April 9, 2005 Posted April 9, 2005 Tack alla som kom! Jag såg minst 60 personer från forumet där, så ni kan ge er tillkänna nu. Aha, då var det 58 fler än när jag och Danny Cort DJade i Malmö sist. 😛
Guest maxmaxmax Posted April 9, 2005 Posted April 9, 2005 Men EFTERKLANG är väl malmöiter, om jag inte fattat fel?
VacUm Posted April 9, 2005 Posted April 9, 2005 Men EFTERKLANG är väl malmöiter, om jag inte fattat fel? det är väl norrbaggar?
Lindeberg Posted April 11, 2005 Posted April 11, 2005 Danmark för böfvelen! http://www.playbackstl.com/Current/profiles/efterklang.htm
hackeman Posted April 12, 2005 Posted April 12, 2005 Tack alla som kom! Jag såg minst 60 personer från forumet där, så ni kan ge er tillkänna nu. Åhh, så det var DU som stod där framme?
Recommended Posts