Skellington (oregistrerad) Postat 28 mars 2005 Postat 28 mars 2005 Är det någon som möjligen kan ha lite koll på huruvida Meringue-delayet kan införskaffas till pc? Eller kan det finnas något liknande? Vad jag är ute efter är ett delay som studsar både framlänges och baklänges.
Egghuvud Postat 29 mars 2005 Postat 29 mars 2005 Meringue-delayet finns nog bara till Mac tror jag. Den effekten du är ute efter har jag inte hört talas om. Jag testade Native Instruments spektral delay någon gång. Jag tyckte det var svårt att använda. Men så komplext att det borde gå att få både fram och baklängesstudsar. http://www.native-instruments.com/index.php?spektraldelay_us 😛
Brynolf Postat 30 mars 2005 Postat 30 mars 2005 Meringue-delayet finns nog bara till Mac tror jag. Hm, kan det vara därför jag inte förstod hur man skulle installera det...? Men det var ju en vst-version... är inte vst detsamma, oavsett operativsystem?
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.