Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

Jag Àr en 20-Ärig Oasis- och Lifehouse-beroende kille frÄn Stockholm som för tillfÀllet Àr arbetslös och har fÄtt upp ögonen för musikskapande. Intresset vÀcktes för första gÄngen till liv i slutet av gymnasiet för snart 2 Är sen, dÄ jag som projektarbete skulle göra en lÄt. Eftersom jag varken hade erfarenhet, utbildning eller nÄgon egentlig kunskap alls sÄ blev det hÀr lite halvdant.. LÄten kan ni ladda ner

. Det lĂ„ter lite illa dĂ„ och dĂ„, vilket beror pĂ„ att jag inte kan spela ett enda instrument! 🙂

Efter detta sĂ„ vĂ€ntade jobb, jobb och lite mer jobb, sĂ„ intresset svalnade. Nu har jag massa tid över och hamnade hĂ€r.. DĂ€r tiden försvinner 😉 Ska köpa en akustisk gitarr och förhoppningsvis lĂ€ra mig spela ocksĂ„..

Hmm. NĂ„ja. Hej! 😄

Annons
Postat

VĂ€lkommen!

ÄR det du som sjunger lĂ„ten? Rösten Ă€r riktigt skön mĂ„ste jag sĂ€ga! Lite otydligt uttal men skön klang 🙂

Och det va absolut inte dĂ„ligt proddat för att vara första gĂ„ngen 😉

Postat

Hej och vĂ€lkommen hit! đŸ˜±

HÄller med dom andra, skön lÄt!

Lifehouse Ă€r bra ocksĂ„ 😕

Postat

Tackar tackar, och kul att ni gillar lĂ„ten! Dock Ă€r det inte jag som sjunger.. 😕

osiris: Yay! đŸ˜±

denton (oregistrerad)
Postat

Hejsan Hej 😕

Postat

goodman09_PinkyBrain.jpg

NARF! VĂ€lkommen!

Oj, sĂ„g nu att det var nurf och inte narf... Jaja, jag bjuder pĂ„ resten av det hĂ€r inlĂ€gget Ă€ndĂ„ 😉

Postat

VÀlkommen. HÄller med alla om att lÄten var skön Àven dom det inte Àr min stil riktigt. Lycka till med gitarrspelandet!

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vÄr community genom att registrera dig. Det Àr enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in hÀr.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat nÄgra kakor pÄ din enhet för att du bÀttre ska kunna anvÀnda den hÀr sajten. LÀs vÄr kakpolicy och om hur du kan Àndra instÀllningar. Annars utgÄr vi frÄn att du Àr bekvÀm med att fortsÀtta.