nurfen Postat 28 mars 2005 Postat 28 mars 2005 Jag Ă€r en 20-Ă„rig Oasis- och Lifehouse-beroende kille frĂ„n Stockholm som för tillfĂ€llet Ă€r arbetslös och har fĂ„tt upp ögonen för musikskapande. Intresset vĂ€cktes för första gĂ„ngen till liv i slutet av gymnasiet för snart 2 Ă„r sen, dĂ„ jag som projektarbete skulle göra en lĂ„t. Eftersom jag varken hade erfarenhet, utbildning eller nĂ„gon egentlig kunskap alls sĂ„ blev det hĂ€r lite halvdant.. LĂ„ten kan ni ladda ner Your browser does not support the HTML5 audio tag . Det lĂ„ter lite illa dĂ„ och dĂ„, vilket beror pĂ„ att jag inte kan spela ett enda instrument! đ Efter detta sĂ„ vĂ€ntade jobb, jobb och lite mer jobb, sĂ„ intresset svalnade. Nu har jag massa tid över och hamnade hĂ€r.. DĂ€r tiden försvinner đ Ska köpa en akustisk gitarr och förhoppningsvis lĂ€ra mig spela ocksĂ„.. Hmm. NĂ„ja. Hej! đ
lavrell Postat 28 mars 2005 Postat 28 mars 2005 VĂ€lkommen! ĂR det du som sjunger lĂ„ten? Rösten Ă€r riktigt skön mĂ„ste jag sĂ€ga! Lite otydligt uttal men skön klang đ Och det va absolut inte dĂ„ligt proddat för att vara första gĂ„ngen đ
The Mr Postat 28 mars 2005 Postat 28 mars 2005 Tjena tjena. Jag mÄste sÀga att lÄten faktiskt var riktigt skön... VÀlkommen!
osiris Postat 28 mars 2005 Postat 28 mars 2005 Hej och vĂ€lkommen hit! đ± HĂ„ller med dom andra, skön lĂ„t! Lifehouse Ă€r bra ocksĂ„ đ
nurfen Postat 28 mars 2005 TrĂ„dstartare Postat 28 mars 2005 Tackar tackar, och kul att ni gillar lĂ„ten! Dock Ă€r det inte jag som sjunger.. đ osiris: Yay! đ±
Linus Postat 30 mars 2005 Postat 30 mars 2005 NARF! VĂ€lkommen! Oj, sĂ„g nu att det var nurf och inte narf... Jaja, jag bjuder pĂ„ resten av det hĂ€r inlĂ€gget Ă€ndĂ„ đ
Per_a_55 Postat 30 mars 2005 Postat 30 mars 2005 VÀlkommen. HÄller med alla om att lÄten var skön Àven dom det inte Àr min stil riktigt. Lycka till med gitarrspelandet!
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vÄr community genom att registrera dig. Det Àr enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in hÀr.