Jump to content
Annons

Letar efter snygg inredning gjorda av vinylskivor


Frida Jansson

Recommended Posts

Annons

Jag har ett antal inramade vinylomslag i en av IKEAs standardramar, som jag dessvärre just i detta nu inte minns namnet på. Men den är kvadratisk, och kanske 45 cm bred och hög. FUnkar hur bra som helst, är billigt och faktiskt riktigt snyggt.

Link to comment
Dela på andra sajter

Är det bara jag som tycker det är lite skumt att denna Frida reggar ett konto för att out of the blue posta ett inlägg där en webshop inte mindre än två gånger länkas till under ett par rader? ☺️

Link to comment
Dela på andra sajter

Är det bara jag som tycker det är lite skumt att denna Frida reggar ett konto för att out of the blue posta ett inlägg där en webshop inte mindre än två gånger länkas till under ett par rader? ☺️

Haha, jag reflekterade inte ens över det. Shar-pey 😉

Link to comment
Dela på andra sajter

Är det bara jag som tycker det är lite skumt att denna Frida reggar ett konto för att out of the blue posta ett inlägg där en webshop inte mindre än två gånger länkas till under ett par rader? ☺️

Extra skumt att hon "lyckades hitta" en webbshop som öppnade för en dryg vecka sedan - och där kontaktuppgifterna dessutom går till hennes studiekamrat på Hyper Island.

Nä hörni, det blir omläxa på era försök till gerillamarknadsföring. Jag stänger tråden.

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.
×
×
  • Skapa ny...