Jump to content
Annons

Ny synth från clavia!


trocadero

Recommended Posts

Kolla in www.clavia.se ---> "discover out new model"

Vad är det som döljer sig under den svarta duken tror ni? Benen på skapelsen ser ut som benen på ett fender rhodes. Är det en ny nord electro tror ni???

Och jag som går i tankar på att köpa en nord electro 2. Nu måste jag bara vänta och se vad det är för något som döljer sig under duken. Det blir till att vänta tills Frankfurtmässan...

Redigerat av Olsberg
Link to comment
Dela på andra sajter

Annons

Jag har hört rykten på andra forum om att det nog borde va dags för Nord Electro 3 att komma ut snart, så det är nog en inte alltför dum gissning iallafall... 🙂 Har lite svårt att tro att de kommer med nån ny synth-synth nu eftersom Modular G2 släpptes ganska så nyss, och NordLead3 är inte heller så gammal än... Och dessutom vore det väl lite väl mysko att ha såna ben på NordLead 4...?! 😄

Link to comment
Dela på andra sajter

  • 2 veckor senare...

Läste just vad som kommer med på clavias hemsida... HUgaligen verkar bli ett dyrt monster.

Link to comment
Dela på andra sajter

Skall nog ta och köpa mig en så fort det dyker upp en version utan vägda pianotangenter.

Klockrent Clavia! (Men när kommer det en 61/71 tangentersversion?)

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...