rammega Postat 18 april 2013 Postat 18 april 2013 Går det att flytta ljudbanken i Omnisphere till någon annan disk utan att behöva om installera?
KillwithSkill Postat 18 april 2013 Postat 18 april 2013 Ja det är bara att flytta steam-mappen dit du vill. Nästa gång du startar upp Omnisphere så frågar det efter sökvägen! Alternativt så skapar du en alias i steammappen!
rammega Postat 18 april 2013 Trådstartare Postat 18 april 2013 Ja det är bara att flytta steam-mappen dit du vill. Nästa gång du startar upp Omnisphere så frågar det efter sökvägen! Alternativt så skapar du en alias i steammappen! perfekt. tack
rammega Postat 18 april 2013 Trådstartare Postat 18 april 2013 Alternativt så skapar du en alias i steammappen! Vilket betyder?
palm69 Postat 18 april 2013 Postat 18 april 2013 Jag försökte göra så men det gick inte alls..... Kom någon varningsruta om prb med vissa filer. Frågan är om man kan plocka des från enskilda dvd skivor i efterhand. Vilket göre jag hade med att få denna enastående synt. Har gjort några fler försök eftersom jag ville "leka". Men jag får nog ta tag idet en dag tar för mkt plats där det ligger nu. Med vänlig hälsning, Palm
HyvääSaxofonista (oregistrerad) Postat 18 april 2013 Postat 18 april 2013 Efter att Steammappen är flyttad till annan disk el. partition. Kopiera STEAM och klistra in som genväg under C: programmappen Spectrasonics
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.