Jump to content
Annons

PerDal

Medlem
  • Antal inlägg

    1
  • Gick med

  • Senast inloggad

Rykte i communityn

0 Neutralt

Om mig

  • Kön
    Man
  • Stad/plats
    Borlänge
  1. Helt Ok ljudkvalitet tycker jag. Och utbudet är fantastiskt. Men om du ska byta ut en dator när du fyllt taket för tre behöver du ringa supporten på 90200. Och den har öppet 9-17 vardagar. Du kan alltså inte göra det själv i ditt konto. Krångligt! Jag fick prata med fem personer innan jag fick beskedet att supporten var stängd. Sorteringen av låtar i mobilen verkar ogenomtänkt. Enda sättet jag hittat för att hantera låtordningen på album så att den stämmer med originalet är att manuellt göra spellistor. Och det är omständligt i min telefon. I datorns Player verkar dock låtordningen hänga med inom albumen. Så jag är rätt tveksam till om jag ska börja betala när de tre månadernas gratisperiod är slut ... Om de inte förbättrar användarvänligheten vill säga!
×
×
  • Skapa ny...