Neosus Postat 13 december 2003 Postat 13 december 2003 Jag gĂ„r och funderar pĂ„ att köpa en Layla 24. Ăr det vĂ€rt att köpa detta ljudkort eller ska man satsa pĂ„ RME prylar? Ett 9652 (eller vad dom nu heter...) och ett adatinterface blir juh inte sĂ„ farligt mycket dyrare Ă€n ett Layla 24. Har ni nĂ„gra tips att komma med sĂ„ blir jag skitglad. đ
Per Boysen Postat 14 december 2003 Postat 14 december 2003 Det gÄr inte att svara bra pÄ din frÄga nÀr du inte sÀger vilken dator, OS eller mjukvara du tÀnker anvÀnda ljudkortet till. Folk vet ju inte var det ska börja...
soda_jam Postat 19 december 2003 Postat 19 december 2003 Jag har det gamla 20bit layla ljudkortet till min PC och Ă€r skitnöjd med detta. Har inte haft nĂ„gra problem med fördröjningar eller liknande och detta kortet Ă€r ju bĂ€ttre! *dreggel* vill ha! đ
Neosus Postat 25 december 2003 TrÄdstartare Postat 25 december 2003 Okej. Tack för era svar. Det kan nog bli en Echo Layla 24.
dede Postat 15 september 2005 Postat 15 september 2005 Ăntligen en trĂ„d om ljudkort........ Flytta den till off-topic sĂ„ att det blir lite fart!
Linus Postat 15 september 2005 Postat 15 september 2005 dede sa: Flytta den till off-topic sĂ„ att det blir lite fart! đ
osiris Postat 15 september 2005 Postat 15 september 2005 dede sa: Ăntligen en trĂ„d om ljudkort........Flytta den till off-topic sĂ„ att det blir lite fart! Underlig bump det dĂ€r đ
Jocke Postat 15 september 2005 Postat 15 september 2005 osiris sa: dede sa: Ăntligen en trĂ„d om ljudkort........Flytta den till off-topic sĂ„ att det blir lite fart! Underlig bump det dĂ€r đ Det var nog tack vare den hĂ€r trĂ„den.
dede Postat 15 september 2005 Postat 15 september 2005 Jocke sa: osiris sa: dede sa: Ăntligen en trĂ„d om ljudkort........Flytta den till off-topic sĂ„ att det blir lite fart! Underlig bump det dĂ€r đ Det var nog tack vare den hĂ€r trĂ„den. Hur kan du tro det? Jag skannar alla trĂ„dar dagligen đ
Jocke Postat 15 september 2005 Postat 15 september 2005 dede sa: Jocke sa: osiris sa: dede sa: Ăntligen en trĂ„d om ljudkort........Flytta den till off-topic sĂ„ att det blir lite fart! Underlig bump det dĂ€r đ Det var nog tack vare den hĂ€r trĂ„den. Hur kan du tro det? Jag skannar alla trĂ„dar dagligen đ Oops... đ Verkligen beundransvĂ€rt.
Neosus Postat 15 september 2005 TrĂ„dstartare Postat 15 september 2005 (redigerat) ...mitt Echo Layla 24 rullar pĂ„ som vanligt fortfarande förresten. Inga knas överhuvudtaget. Fortfarande jĂ€vlit nöjd faktiskt. đ Redigerat 15 september 2005 av Grahn
dede Postat 15 september 2005 Postat 15 september 2005 Jocke sa: dede sa: Jocke sa: osiris sa: dede sa: Ăntligen en trĂ„d om ljudkort........Flytta den till off-topic sĂ„ att det blir lite fart! Underlig bump det dĂ€r đ Det var nog tack vare den hĂ€r trĂ„den. Hur kan du tro det? Jag skannar alla trĂ„dar dagligen đ Oops... đ Verkligen beundransvĂ€rt. Japp, Satsar pĂ„ en tjĂ€nst som moderator nĂ€sta gĂ„ng det blir nĂ„got ledigt. Hört att lönen ska vara bra. Givetvis inte som GD Olsberg. Men Ă€ndĂ„ đ
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vÄr community genom att registrera dig. Det Àr enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in hÀr.