bolt Postat 11 mars 2005 Postat 11 mars 2005 Tjena jag har ett Sound blaster Audigy 2 NX som jag har slarvat bort drivarna till pĂ„ cratives hemsida finns dom inte... jag skicade ett mail till dom och berĂ€ttade som det var... dom tyckte att jag skulle köpa ett nytt kort... vet nĂ„gon var man kan hitta drivarna? eller alternativa drivare? đ
android Postat 11 mars 2005 Postat 11 mars 2005 (redigerat) đ Grymt bra service.... đ Alternativ kan ju va asio4all...? Redigerat 11 mars 2005 av android
Lindeberg Postat 11 mars 2005 Postat 11 mars 2005 GÄ till Creatives supportsida och klicka dig vidare till Auto-update som scannar din burk efter creative-produkter och föreslÄr lÀmpliga uppdateringar.
bolt Postat 11 mars 2005 TrÄdstartare Postat 11 mars 2005 funkade inte med den supoorten heller... drivarna finns nÀmligen inte als dÀr.. har försökt... ingen som har samma kort och har lust att skicka en iso av skivan med drivare?
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vÄr community genom att registrera dig. Det Àr enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in hÀr.