Dj Mainstream Postat 6 mars 2005 Postat 6 mars 2005 (redigerat) Ja, nu är det så att jag har försökt installera waves demo som jag hittade på deras hemsida. När jag sedan försökte installera det så kollapsar datorn mitt i installationen, alltså den bara startar om! När jag sedan hittade en waves demo på en studio cd så testade jag den också, men det hände samma sak. Vad kan problemet vara, någon annan som råkat ut för samma sak? Jag har en: ------------------------------- Amd Athlon 64 3200+ Albatron kv800 proII (använder det inbyggda ljudkortet) Seagate barracuda 200gb 1024 ddr ------------------------------- EDIT: Jag hopppas att det ligger i rätt forum, lade det här pga att waves används till mastering. //Alex Redigerat 6 mars 2005 av Dj Mainstream
Twilight_Zound Postat 6 mars 2005 Postat 6 mars 2005 Stäng ner ev AV progr och Pop stoppers.. Kan funka men ingen garanti ges.. 🙂
L.C Postat 6 mars 2005 Postat 6 mars 2005 Har inte haft det problemet utan det var när jag skulle avinstallera skiten. Det vägrde lämna datorn. 🙂 Fick böka och bolla emails med supporten nästan hela tiden.
joachime Postat 6 mars 2005 Postat 6 mars 2005 Det kan bero på det kopieringsskydd Waves använder som heter PACE Interlok. Det finns också massor att läsa om ämnet på Waves forum. Här är ett exempel. Läs mer här: Waves om PACE Artikel på ProRec.com Cakewalks support Tråd på rec.audio.pro Ytterligare tråd på rec.audio.pro Väldigt lång tråd om PACE
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.