Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

För en fyra-fem Är sedan loggade jag in hÀr för första gÄngen och har definitivt inte Ängrat det. I samband med det skrev jag en kort presentation om mig och musiken jag gör och lyssnar pÄ.

Nu har det gÄtt en massa Är och minst lika mÄnga saker har hÀnt, och dÄ tÀnkte jag att det kunde vara pÄ sin plats med en liten uppdatering av ...mig. =)

Och det roligaste som hÀnt Àr att jag har ÄtergÄtt till att anvÀnda hÄrdvasusyntar, eller 'riktiga' syntar i mitt skapande. Jag har under de senaste 10 dryga Ären bara anvÀnt mig av ett MIDI-keyboard och ett gÀng pluggar. Men innan dess, lÄngt innan det fanns vare sig MIDI, Windows eller Internet hade jag en uppsÀttning syntar av olika slag. Och jag har alltid lÀngtat tillbaks till den miljön och det arbetssÀttet.

SÄ nu har jag fÄtt möjligheten att förena det bÀsta av tvÄ vÀrldar i en studio jag byggt: Studio Inkwell. Ren elektronmusik, och i hemmet, men mer studio Àn i sovrummet.

SÄ jag Àr en glad och produktiv filur nu. :-D

post-14781-0-96980500-1340145057_thumb.jpg

Annons

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vÄr community genom att registrera dig. Det Àr enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in hÀr.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat nÄgra kakor pÄ din enhet för att du bÀttre ska kunna anvÀnda den hÀr sajten. LÀs vÄr kakpolicy och om hur du kan Àndra instÀllningar. Annars utgÄr vi frÄn att du Àr bekvÀm med att fortsÀtta.