Jump to content
Annons

Söker person som kan finputsa mina inspelningar


bengt__s

Recommended Posts

Hallå mitt favorit forum! 😉

finnes: rutinerad sångare/låtskrivare med dålig ekonomi, med eget material på svenska, inspelat i cubase 5 med inga externa pluggar eller effekter (förutom EZ drummer)

sökes: person som vill ta sig ann mixningen, som gillar genren, som kan ställa nivåer, putsa EQ, skapa rymd och en sammanhållen ljudbild.

Jag kan inte betala ett proffs just nu tyvärr, men kanske finns det någon som har kunnandet och intresset att få till det där sista som jag inte kan?

Jag finns på Spotify om ni vill lyssna lite på det jag gjort tidigare (det har också slutmixats av andra än mig)

Finns på fejan https://www.facebook.com/#!/pages/Bengt-Sj%C3%B6berg/150392505012038

och www.bengtsjoberg.se

Jag har 5 låtar som jag vill få klart, de ska sedan slås ihop med mina 2 senaste skivor (finns på Spotify) och ges ut fysiskt.

Hälsningar

/Bengt

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons
BurninSven (oregistrerad)

Det går ju inte att lyssna nånstans om man inte har spotify eller fejan. Kan du inte lägga upp här så man får höra vad du vill ha hjälp med och om man kan hjälpa till?

Link to comment
Dela på andra sajter

Hallå

Tack för intresset för min musik, jag har börjat kolla igenom de PM jag fått och jag är imponerad av det mixkunnande som verkar finnas i vårt avlånga land :-)

BurninSven, som svar på din fråga så är det helt enkelt tidsbrist som gör att jag fokuserar på fejan och Spotify, jag hinner inte finnas överallt 😉

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...