BurninSven (oregistrerad) Postat 5 april 2012 Postat 5 april 2012 (redigerat) Fick ett tips om en midi gura som inte ska vara så dyr. Det ser ju rätt så skoj ut och låter väl helt ok ändå så det kanske vore nåt. http://www.youtube.com/watch?v=43YKumqop9E Redigerat 11 april 2012 av BurninSven
D Vibe Postat 9 april 2012 Postat 9 april 2012 (redigerat) Ehh? Jag ser en gubbe spela räkor upp och ner på en akustisk gitarr? .. en akustisk gitarr med tre majblommor på. 😄 Är det något sorts skämt jag inte förstår mig på eller? Redigerat 9 april 2012 av D Vibe
BurninSven (oregistrerad) Postat 10 april 2012 Postat 10 april 2012 Sen blev det majbrasa av den hehe
mickestrang Postat 10 april 2012 Postat 10 april 2012 Här är ett tips på bra plektrum, dom är långa och av trä och han använder dem på sitt digitala Ludwig-set från -75
BurninSven (oregistrerad) Postat 10 april 2012 Postat 10 april 2012 Se där se där. Blue Vistalite det klingar futuristiskt men var är majblommorna.
evilrocker Postat 11 april 2012 Postat 11 april 2012 Här är ett tips på bra plektrum, dom är långa och av trä och han använder dem på sitt digitala Ludwig-set från -75 hahaha 😄
BurninSven (oregistrerad) Postat 11 april 2012 Postat 11 april 2012 Inte för att det påminner mig men en gång så såldes världens bästa lusmedel och preventimedel med 100 % garanti på postorder. När det gäller det första så fick man två träbitar för en hundring och en bruksanvisning som löd lägg lusen på en av träbitarna och dräm till med den andra. Det andra var en magnecyl med en bruksanvisning som instruerade kvinnor att hålla den hårt mellan knäna så var det lugnt.
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.