DAFFYtheDUCK (oregistrerad) Postat 28 februari 2005 Postat 28 februari 2005 (redigerat) tjena går i tankarna om att inhandla ett nytt ljudkort har ett gammalt sounblaster nu och det suger bigtime , jag har absolut noll koll på vad man ska köpa för kort och jag hat ca 1000kr har ni några tips, vad anv ni för kort ? och kan man få ett bra kort för under tusenlappen för musik produktion EDIT: Tydliggjorde rubrik från "Ljudkort", flyttade från kategorin Allmänt och stängde tråden på grund av att svar redan finns /admin Redigerat 1 mars 2005 av Olsberg
andynista Postat 28 februari 2005 Postat 28 februari 2005 Är budgeten tusen spänn måste väl M-Audios Audiophile 2496 vara som klippt och skuret. Det har funnits ett tag, men har hyllats överallt och är fortfarande grymt bra. Kostade från början minst det dubbla, men i dag tror jag det ligger på strax under eller strax över tusenlappen. Lär dessutom finnas att köpa i varenda musikaffär. Jag har ett själv och är mer än nöjd.
Danny Cort (oregistrerad) Postat 28 februari 2005 Postat 28 februari 2005 (redigerat) S Ö K P Å F O R U M E T ! ! ! Redigerat 28 februari 2005 av Danny Cort
Recommended Posts