P Forsberg Postat 17 december 2011 Postat 17 december 2011 Hej hallÄ, jag har försökt mig pÄ att skriva en dikt till min syster-dotter som jag ska bli gudfar för imorgon. Undrar om nÄgon kan kommentera dÄ jag inte sjÀlv kan avgöra om det Àr en bra dikt. Den ska stÄ pÄ kortet som följer med dop-presenten alltsÄ. -- LÀra sig greppa LÀra sig stÄ LÀra sig skratta LÀra sig gÄ Greppa tag i allt nyttigt livet ger dig StÄ rak Àven nÀr ingen ser dig Skratta genom varje mörk stund GÄ nu varsamt genom livets lund -- 1
ironman Postat 17 december 2011 Postat 17 december 2011 (redigerat) hej Det ser bra ut đ Livet kan ibland vara orĂ€ttvist ,trĂ„kigt och t.o.m ge dig spader, men dĂ„ skall du veta att jag alltid kommer att finnas hĂ€r för dig. HĂ€lsningar Peter din stolte gudfader. Nu vet jag iof inte om du heter Peter Lycka till imorgon đ God jul Redigerat 17 december 2011 av Henber77 1
Guitar Nilsson Postat 18 december 2011 Postat 18 december 2011 Ja den var vÀl bra. Kanske Ànnu bÀttre om du tar bara de fyra första raderna.
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vÄr community genom att registrera dig. Det Àr enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in hÀr.