P Forsberg Postat 17 december 2011 Postat 17 december 2011 Hej hallå, jag har försökt mig på att skriva en dikt till min syster-dotter som jag ska bli gudfar för imorgon. Undrar om någon kan kommentera då jag inte själv kan avgöra om det är en bra dikt. Den ska stå på kortet som följer med dop-presenten alltså. -- Lära sig greppa Lära sig stå Lära sig skratta Lära sig gå Greppa tag i allt nyttigt livet ger dig Stå rak även när ingen ser dig Skratta genom varje mörk stund Gå nu varsamt genom livets lund -- 1
ironman Postat 17 december 2011 Postat 17 december 2011 (redigerat) hej Det ser bra ut 🙂 Livet kan ibland vara orättvist ,tråkigt och t.o.m ge dig spader, men då skall du veta att jag alltid kommer att finnas här för dig. Hälsningar Peter din stolte gudfader. Nu vet jag iof inte om du heter Peter Lycka till imorgon 🙂 God jul Redigerat 17 december 2011 av Henber77 1
Guitar Nilsson Postat 18 december 2011 Postat 18 december 2011 Ja den var väl bra. Kanske ännu bättre om du tar bara de fyra första raderna.
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.