Jump to content
Annons

Marshall hörlurar


cwc

Recommended Posts

Snubblade över de här lurarna på mediamarkt för nån vecka sen:

post-14852-0-63602900-1320772136.jpg

Högsta dreggelfaktor... Nån som testat?

Behöver ett par slutna lurar vid inspelning av sång, ackegura osv. och dom måste väl va rätt hyffsade?

Peace/Fred

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons

inte an aning om dom men jag hade köpt ett bara för att 🙂

vad var priset?

Strax över tusenlappen har jag för mig men 800 på Thomann så dom åker förmodligen med vid nästa beställning!

Link to comment
Dela på andra sajter

Här tyckte de att de var bekväma oxå. Det är även ett test på Marshall inear pluppar

http://www.headfonia...ajor-and-minor/

Jag vill också ha. Sound isolation very good...

Tror nog att jag drar hem ett par i nästa vecka, lite skavsår får man leva med om det nu ska va så!

Link to comment
Dela på andra sajter

Det är härligt att ha hörlurar och sladdar överallt.

Du sa det dude! Kärlek!

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag gnider mest på Fendergrejer numera, men när jag ser Marshall-loggan på nåt blir jag darrig i knäna ju. En gammal 50-watts Marshalltopp utan mastervolym, fullt volym och en Powersoak på högtalarladden. Fina grejer det. Det fanns lösa Marshall fjäderreverb förr med, de såg ut som en liten topp, man ställde den ovanpå den vanliga toppen.

Redigerat av Guitar Nilsson
Link to comment
Dela på andra sajter

Jag gnider mest på Fendergrejer numera, men när jag ser Marshall-loggan på nåt blir jag darrig i knäna ju. En gammal 50-watts Marshalltopp utan mastervolym, fullt volym och en Powersoak på högtalarladden. Fina grejer det. Det fanns lösa Marshall fjäderreverb förr med, de såg ut som en liten topp, man ställde den ovanpå den vanliga toppen.

Save the pillow talk for the ladies! 😉

Link to comment
Dela på andra sajter

Det fanns lösa Marshall fjäderreverb förr med, de såg ut som en liten topp, man ställde den ovanpå den vanliga toppen.

Ja för tusan! Jag var erbjuden att köpa en sån gammal reverbtank en gång, lös utan chassiet. Det hade vart kul att ha idag och experimenterat med.

Link to comment
Dela på andra sajter

  • 3 veckor senare...

Kan meddela att dom e helt underbara, fantastiskt ljud och väldigt lite läck, då designen egentligen räcker bara den så får dom 5 starka göbbar av 5 möjliga!

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...