fishfriend (oregistrerad) Postat 2 november 2011 Postat 2 november 2011 Tjena tjena, Jag vill göra hitta någon som kan sjunga och som vill vara med o göra pop, dance och elektronic, Skulle va roligt o nå ut ännu längre ! kan du sjunga men är inte riktigt haj på studioprogram? då har du kommit till rätt avdelning. Man kan egentligen säga att jag söker en musikkompanjon eller vad man ska kalla de, inte bara för en låt utan flera om de går bra o.s.v. hör av dig ! MVH Emil
lundberg Postat 3 november 2011 Postat 3 november 2011 Har tänkt på att det skulle vara skoj att bara vara sångare i nåt i studioprojekt, men jag tror inte jag skulle göra ett särskilt bra jobb i genren, hehe...
fishfriend (oregistrerad) Postat 4 november 2011 Postat 4 november 2011 har du sjungt och så innan elr ? så man kan få höra nått menar ja ?
lundberg Postat 4 november 2011 Postat 4 november 2011 Ja, fast mest visor, rock och metal. Tro mig, jag skulle låta kass i dina låtar men tänkte att jag skulle svara i tråden i alla fall så den inte dog ut innan några fler hunnit se... 😉 (Nu får du så klart gärna lyssna på min musik ändå, finns på Spotify här: Dick Lundberg & Misstro – Världen är trasig, allt har gått sönder)
engineer Postat 6 november 2011 Postat 6 november 2011 Hej! Det blir oftast lättare att få svar man lägger ut något exempel, eller varför inte en konkret låt att börja med? Då hör man ju vad du har att komma med...
fishfriend (oregistrerad) Postat 7 november 2011 Postat 7 november 2011 okej jag kör på den ideen ! lägger ut länken här nu då. http://soundcloud.com/lozt/lozt-vi-p-dansgolvet
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.