Jump to content
Annons

....

Samistar (oregistrerad)

Recommended Posts

Samistar (oregistrerad)
Postat (redigerat)

....

Redigerat av Samistar
Annons
Postat

Hur mkt du är beredd att lägga är viktigt att ange och hur många i/o. Har du redan smalnat av till dom alternativen ovan så skulle jag satsa på Focusrite Saffire. Har inte testat det själv, men hört mkt bra om den serien. Använder du Mac rekommenderar jag ett begagnat Apogee Duet.

Die Hard (oregistrerad)
Postat

Använd sökfunktionen. Det finns redan hundratals skapade trådar om vilket ljudkort man ska välja. Allt du behöver veta finns redan.

Die Hard (oregistrerad)
Postat

Vilket du måste ha informerat om 100 ggr nu. Tala om att breda ut sig.

Mmm men Gilbert leder. :rolleyes: Och vad ville du ha sagt med det? Avreagera dig på första bästa passande? Fick du inget skjut den här helgen heller?

Samistar (oregistrerad)
Postat (redigerat)

....

Redigerat av Samistar
Die Hard (oregistrerad)
Postat

Att du fortsätter med ditt eviga gnällande på dem som inte har dina kunskaper och att du är lika otrevlig som du alltid har varit. Det var väl inte så svårt att förstå.

Är det att gnälla påpeka att söka innan man frågar? Vem är det som gnäller här? Och trevlig kan knappast någon anklaga dig heller för att vara. :rolleyes:

Postat

Jag köpte mig ett M-Audio Fast Track C400, verkar vara bra. Behöver egentligen inte så mycket I/O men kanske i framtiden vem vet. Vill bara ha bättre ljud:P Dock verkar det vara ett bra kort, använder mig av PC förresten! 🙂

Vad tycker du om C400 nu när du använt den lite? Är nyfiken på att höra om hur den är, är lite sugen på att skaffa den också nämligen. Har du märkt några brister än så länge, som till exempel dåligt ljud eller liknande?

Mvh Fabian

• 4 månader senare...
Waltzberger (oregistrerad)
Postat

Är också lite sugen på C400 eftersom den har en go design, lite lutning (precis som mackies big knob) bra med i/o osv. Men vore intressant att höra lite vad du fått för intryck av det såhär långt..?

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.