rammega Postat 28 augusti 2011 Postat 28 augusti 2011 (redigerat) Hej, Plötsligt så fungerar inte ljudet när jag klickar med musen på ett event i variaudio läge. Jag har symbolen med högtalaren aktiv men inget ljud. Funkade för ett tag sen. Vad kan detta bero på? Redigerat 29 augusti 2011 av rammega
Bierball Postat 29 augusti 2011 Postat 29 augusti 2011 Var det i samband med att du laddade hem senaste uppdateringen för Cubase? Jag känner igen det där, plötsligt efter en uppdatering så kunde man inte lyssna direkt i Vari Audio.
rammega Postat 29 augusti 2011 Trådstartare Postat 29 augusti 2011 Fixat. Detta är lurigt. Kolla i conektions och i kontrollrum om du har ljudkortet med dig där. Förmodligen inte. Eller så är det inte aktivt. Aktivera och acoustis feedback funkar igen.
rammega Postat 16 september 2011 Trådstartare Postat 16 september 2011 Näe jag får nog backa igen. Det funkar inte. Finns det någon som har koll på configgen i detta ämne. Tex. Finns det något i prefrences som ska vara i ller ur bockat? Ska studio fliken i cinnections vara aktiv eller inte .
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.