mixopenta Postat 11 augusti 2011 Postat 11 augusti 2011 Lyssnade precis på Fly from here...å det låter väl inte typiskt Yes i mina konservativa proggdyssels öron direkt. Så hr dr loop bör nog bortse från mina tidigare rekomendationer. Istället kan han leta efter låtar på "Talk", "The ladder", "Keys to ascension" (liveplatta, men finns en del studiolåtar i den stilen), "Magnification", och "Open your eyes". Några tidigare album, Big Generator, Union kan kanske vara värda att nämnas i sammanhanget, även om de kanske är mer åt det poppiga hållet på grund av Trevor Rabins inblandning.
debatt Postat 11 augusti 2011 Postat 11 augusti 2011 Mmm, hittade supertramp när surfade runt. Dom hade jag glömt bort. Hur går det till?
magnuspn Postat 17 september 2011 Postat 17 september 2011 "Svenska Yes" : Flower Kings Är vi inne på svenskt så lyssna även på Karmakanic, Kaipa och framför allt Simon Says. 😄
Vallhagen Postat 12 november 2011 Postat 12 november 2011 Hur går det här då, mr loop? Jag har hittat en ny favoritplatta: Opeth senaste; Heritage. Den platsar i denna tråd. tjing
drloop (oregistrerad) Postat 12 november 2011 Postat 12 november 2011 Jag har lyssnat mig mätt på denna genre nu. Deportees är grejen just nu, balsam för mina öron. 🙂
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.