Ruzixaji Postat 8 augusti 2011 Postat 8 augusti 2011 (redigerat) Hejsan, jag funderade på att köpa Sony MDR-V600 hörlurar, hittade dom för ett grymt billigt pris. Det jag undrar över, är dom bra att ha? Vill ha den både till studio inspelning och när jag gör låtar med tung bas i, typ dupstep/techno osv. Lite spec om den; Audio Frequency Response : 5Hz - 30,000Hz Sensitivity : 106dB/mW Impedance : 45 ohms Driver Unit : 40mm Är den ngt för mig? 🙂 Kan nämligen få dom för under 100lappen. 🙂 Redigerat 8 augusti 2011 av Ruzixaji
Linus Postat 8 augusti 2011 Postat 8 augusti 2011 Hejsan, jag funderade på att köpa Sony MDR-V600 hörlurar, hittade dom för ett grymt billigt pris. Det jag undrar över, är dom bra att ha? Ja, jag gillar dem. Är den ngt för mig? 🙂 Kan nämligen få dom för under 100lappen. 🙂 ?!!??Jag köper dem. Nu.
Ruzixaji Postat 8 augusti 2011 Trådstartare Postat 8 augusti 2011 Åh, det tar jag som positivt iaf. Men det lutar åt att jag kommer köpa dom. 🙂
Linus Postat 9 augusti 2011 Postat 9 augusti 2011 Men det lutar åt...Kom igen, "lutar åt"? Under hundra spänn? Om det sedan är bra hörlurar som, i vanliga fall, kostar en bra bit över tusenlappen - då är betänketiden slut för länge sedan.
Ruzixaji Postat 10 augusti 2011 Trådstartare Postat 10 augusti 2011 Hahahaha sant, men jag har köpt dom nu iaf. 🙂
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.