Jump to content
Annons

Textskrivare sökes


JMM

Recommended Posts

Jag har gjort en rocklåt och söker en textskrivare. Musiken är typ melodiös rock, inte hårdrock. Jag är själv lite slö på att skriva texter och fokuserar helst på musiken. Någon som är intresserad?

Link to comment
Dela på andra sajter

  • 2 veckor senare...
Annons
  • 10 månader senare...

Annars är mitt tips för dem med textinnehållstorka:

Skriv om hur jävla bäst, sexigast och coolast du är. Du skulle bli oerhört förvånad om du visste hur mycket sådant man vet om sig själv när man väl lägger manken till.

Jag lider nästan av konstant torka...

Link to comment
Dela på andra sajter

Annars är mitt tips för dem med textinnehållstorka:

Skriv om hur jävla bäst, sexigast och coolast du är. Du skulle bli oerhört förvånad om du visste hur mycket sådant man vet om sig själv när man väl lägger manken till.

Jag lider nästan av konstant torka...

Ha ha. Ja det kanske är en bra ide. Helst undviker jag att skriva text. Det tar nog mycket tid bara att göra musik. Skulle inte ha någe emot att dela på bördan men tack för svaret 🙂

Link to comment
Dela på andra sajter

  • 2 veckor senare...

Finns det en färdig melodi att hålla sig efter eller vill du först ha en text och hitta på en melodi efter den?

Om det finns melodi? Både ja och nej. Jag har en melodi men det är inget måste att följa den.

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...