Jump to content
Annons

Recommended Posts

• 4 veckor senare...
Annons
Postat

Kan sÀga att benchmarktestet gick frÄn 160 spÄr till 178...

Logic klarar 16 cores och förhoppningsvis sÄ fÄr vi se Ätta till, till nÀsta uppdatering.

Postat

Om man som jag ligger inne med versionen 9.0.0, har helt enkelt inte gjort nĂ„gra uppdateringar. Är det helt enkelt bara att installera 9.1.4, eller finns det nĂ„got annat man bör tĂ€nka pĂ„ innan man gör detta? Med tanke pĂ„ pluggar etc man installerat?

Vore lite intressant att bara fÄ klarhet i detta innan jag ger mig pÄ installationen.

Är det nĂ„gon som har koll pĂ„ detta? Samt, kan nĂ„gon förklara vad en benchmarktest Ă€r?

Postat

Om man som jag ligger inne med versionen 9.0.0, har helt enkelt inte gjort nĂ„gra uppdateringar. Är det helt enkelt bara att installera 9.1.4, eller finns det nĂ„got annat man bör tĂ€nka pĂ„ innan man gör detta? Med tanke pĂ„ pluggar etc man installerat?

Vore lite intressant att bara fÄ klarhet i detta innan jag ger mig pÄ installationen.

Är det nĂ„gon som har koll pĂ„ detta? Samt, kan nĂ„gon förklara vad en benchmarktest Ă€r?

Det Àr bara att uppdatera! From 9.1.0 sÄ Àr logic 64 bit. MEN det kan du stÀlla in som du sjÀlv vill ha det. cmd+i pÄ logic-appen och bocka i "starta i 32bits-lÀge"

Dessutom sÄ Àr Logic mer optimerat för fler kÀrnor (cpu, cores, processor)

SÄ pass bra att en del har fÄtt 50% bÀttre prestanda!

Plus en massa buggfixar Àr gjorda!

Postat

Ni som har uppdaterat till 9.1.4, vad Àr era Äsikter? 9.1.3 har ju fungerat förvÄnansvÀrt bra, vore segt att fÄ massa ovÀntade kraschar och skit igen..

Postat

Ni som har uppdaterat till 9.1.4, vad Àr era Äsikter? 9.1.3 har ju fungerat förvÄnansvÀrt bra, vore segt att fÄ massa ovÀntade kraschar och skit igen..

Öh? Missade du mitt tidigare inlĂ€gg eller?

Postat

Öh? Missade du mitt tidigare inlĂ€gg eller?

Jag antog att ditt inlĂ€gg menade logic 9.0.0 till 9.1.4. Är det alltsĂ„ 50% bĂ€ttre prestanda i nya updaten jĂ€mfört med 9.1.3? :- S

Postat

Det Àr bara att uppdatera! From 9.1.0 sÄ Àr logic 64 bit. MEN det kan du stÀlla in som du sjÀlv vill ha det. cmd+i pÄ logic-appen och bocka i "starta i 32bits-lÀge"

Dessutom sÄ Àr Logic mer optimerat för fler kÀrnor (cpu, cores, processor)

SÄ pass bra att en del har fÄtt 50% bÀttre prestanda!

Plus en massa buggfixar Àr gjorda!

All right, det lÄter ju extremt gött! DÄ kommer jag utan tvekan göra detta per omgÄende. Men uppdateringar som dessa kommer inte under nÄgra omstÀndigheter krÄngla till det med tidigare installerade pluggar ock sÄ dÄ antar jag..?

Tack för infon. LÄter onekligen riktigt bra att prestandan ökar sÄ avsevÀrt! Nice!

Postat

Jag har stött pÄ ett problem nÀr jag försökte uppdatera till 9.1.4.

Det stÄr av nÄgon anledning att jag har en serial code som inte Àr valid. Vet nÄgon varför??

KÀnns vÀldigt konstigt dÄ jag försökt skriva in den adress som stÄr produktinformation för Logic.

Vad ska jag göra nu..? Bilden nedan visar vad det stÄr nÀr jag skriver in serial coden. Tacksam för hjÀlp!

post-28691-0-62804600-1308748321_thumb.png

Postat

Jag har stött pÄ ett problem nÀr jag försökte uppdatera till 9.1.4.

Det stÄr av nÄgon anledning att jag har en serial code som inte Àr valid. Vet nÄgon varför??

KÀnns vÀldigt konstigt dÄ jag försökt skriva in den adress som stÄr produktinformation för Logic.

Vad ska jag göra nu..? Bilden nedan visar vad det stÄr nÀr jag skriver in serial coden. Tacksam för hjÀlp!

Maila Apple?

Postat

Maila Apple?

Jag hade som tanke att göra det, men hittar inte mailadressen till supporten av nÄgon anledning.

Vet du hur jag ska göra? KÀnns ganska basic, men hittar inte det pÄ Apples hemsida.

HjÀlp snÀlla. Tacksam för all hjÀlp i detta problem.

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vÄr community genom att registrera dig. Det Àr enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in hÀr.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat nÄgra kakor pÄ din enhet för att du bÀttre ska kunna anvÀnda den hÀr sajten. LÀs vÄr kakpolicy och om hur du kan Àndra instÀllningar. Annars utgÄr vi frÄn att du Àr bekvÀm med att fortsÀtta.