Jump to content
Annons

Logic 9.1.4 ute nu!


KillwithSkill

Recommended Posts

  • 4 veckor senare...
Annons

Om man som jag ligger inne med versionen 9.0.0, har helt enkelt inte gjort några uppdateringar. Är det helt enkelt bara att installera 9.1.4, eller finns det något annat man bör tänka på innan man gör detta? Med tanke på pluggar etc man installerat?

Vore lite intressant att bara få klarhet i detta innan jag ger mig på installationen.

Är det någon som har koll på detta? Samt, kan någon förklara vad en benchmarktest är?

Link to comment
Dela på andra sajter

Om man som jag ligger inne med versionen 9.0.0, har helt enkelt inte gjort några uppdateringar. Är det helt enkelt bara att installera 9.1.4, eller finns det något annat man bör tänka på innan man gör detta? Med tanke på pluggar etc man installerat?

Vore lite intressant att bara få klarhet i detta innan jag ger mig på installationen.

Är det någon som har koll på detta? Samt, kan någon förklara vad en benchmarktest är?

Det är bara att uppdatera! From 9.1.0 så är logic 64 bit. MEN det kan du ställa in som du själv vill ha det. cmd+i på logic-appen och bocka i "starta i 32bits-läge"

Dessutom så är Logic mer optimerat för fler kärnor (cpu, cores, processor)

Så pass bra att en del har fått 50% bättre prestanda!

Plus en massa buggfixar är gjorda!

Link to comment
Dela på andra sajter

Det är bara att uppdatera! From 9.1.0 så är logic 64 bit. MEN det kan du ställa in som du själv vill ha det. cmd+i på logic-appen och bocka i "starta i 32bits-läge"

Dessutom så är Logic mer optimerat för fler kärnor (cpu, cores, processor)

Så pass bra att en del har fått 50% bättre prestanda!

Plus en massa buggfixar är gjorda!

All right, det låter ju extremt gött! Då kommer jag utan tvekan göra detta per omgående. Men uppdateringar som dessa kommer inte under några omständigheter krångla till det med tidigare installerade pluggar ock så då antar jag..?

Tack för infon. Låter onekligen riktigt bra att prestandan ökar så avsevärt! Nice!

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag har stött på ett problem när jag försökte uppdatera till 9.1.4.

Det står av någon anledning att jag har en serial code som inte är valid. Vet någon varför??

Känns väldigt konstigt då jag försökt skriva in den adress som står produktinformation för Logic.

Vad ska jag göra nu..? Bilden nedan visar vad det står när jag skriver in serial coden. Tacksam för hjälp!

post-28691-0-62804600-1308748321_thumb.png

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag har stött på ett problem när jag försökte uppdatera till 9.1.4.

Det står av någon anledning att jag har en serial code som inte är valid. Vet någon varför??

Känns väldigt konstigt då jag försökt skriva in den adress som står produktinformation för Logic.

Vad ska jag göra nu..? Bilden nedan visar vad det står när jag skriver in serial coden. Tacksam för hjälp!

Maila Apple?

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...