Jump to content
Annons

IRL Växjö - bilderna


Debree

Recommended Posts

Här kommer de efterlängtade bilderna sedan gårkvällens IRL-träff i Växjö. Det blev en (nästan) helkväll på Zeldas med mycket nördsnack och världens längsta biljardparti 😄

Enjoy:

1.jpg

Skål!

2.jpg

Från vänster: Insolitus, Neko, Addic59 och hans (nörd)toleranta flickvän (Molika)

3.jpg

Neko och Addic

4.jpg

Hela gänget: Debree, Insolitus, Neko, Addic59 och Molika

Och nu fick det bli biljard:

6.jpg

7.jpg

8.jpg

9.jpg

Helt plötsligt blev det mysljus... 🙂

10.jpg

Insolitus är på topp 🙂

11.jpg

Så här ser det ut på Zeldas en fredagkväll. Ganska mysigt.

12.jpg

Överförfriskade?

13.jpg

På väg hem efter en toppkväll 🙂

That's all folks!

Edit: Namnbyte; flickvän blev Molika 🙂

Redigerat av Debree
Link to comment
Dela på andra sajter

Annons
Hahahaha faan va klockrena bilder haha. Wöw shit va skojj det va hehe.

Kan du inte lägga till mig på MSN Debree? pacman_1985@msn.com.

Ja de blev ganska bra 🙂

Jepp jag gör det

Redigerat av Debree
Link to comment
Dela på andra sajter

12.jpg

Överförfriskade?

Yepp! Denna bild är från och med nu "standard" på alla träffar. Kan bli jobbigt i Jönköping om vi blir många, typ 226 st eller så....men det får lösa sig! :rolleyes:

Kul att se er, medelåldern är lägre jmf PRO-träffen i sthlm, och ni verkar inte lika barnsliga 😄

RockOn!

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag fick ingen koll på det här förra gången. Kallar ni varandra vid forumnamnen på de här träffarna?  😛

Både och haha. I början så försökte man säga de riktiga namnen men när man fick i sig ett par öl så sket man i vilket haha.

...eller snarare så glömde man totalt bort de riktiga namnen och föll ofrivilligt tillbaka till alias. 😄

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag fick ingen koll på det här förra gången. Kallar ni varandra vid forumnamnen på de här träffarna?  😛

Både och haha. I början så försökte man säga de riktiga namnen men när man fick i sig ett par öl så sket man i vilket haha.

...eller snarare så glömde man totalt bort de riktiga namnen och föll ofrivilligt tillbaka till alias. 😄

Precis haha

Link to comment
Dela på andra sajter

Danny Cort (oregistrerad)

12.jpg

Överförfriskade?

Yepp! Denna bild är från och med nu "standard" på alla träffar. Kan bli jobbigt i Jönköping om vi blir många, typ 226 st eller så....men det får lösa sig! 😛

Kul att se er, medelåldern är lägre jmf PRO-träffen i sthlm, och ni verkar inte lika barnsliga 😄

RockOn!

Ja det är ju pinsamt att se dessa fräscha ungdomar.

Våran träff i Lund har ju betydligt fler ATP-poäng. Men däremot desto tidigare hemgång.

Men bilderna bevisar ju än en gång att ålder går före ungdom när det kommer till skönhet...

Eller hur, Hacke?

Link to comment
Dela på andra sajter

Danny Cort (oregistrerad)
Faan Danny du är bara avis 😛

Klart jag är...

Jag kommer att göra bort mig på Sverige. IRL'en ju.

Har nån kollat så att det finns rullatorparkering?

Link to comment
Dela på andra sajter

-"Här har du en femhundring baby, sup mig snygg".

Haha!! Det kanske man skulle testa... 😛 Problemet är väl att dom borde ha gjort det innan dom såg en...

EDIT: Förbättring...

Redigerat av insolitus
Link to comment
Dela på andra sajter

...eller snarare så glömde man totalt bort de riktiga namnen och föll ofrivilligt tillbaka till alias. 😉

....och när Hacke skrek Roffe, visste jag inte om det var ®offe eller Roffe han menade, blev alldeles yr i kolan 😉

Link to comment
Dela på andra sajter

Den enda tjejen på bilderna =)

Eftersom jag hälsade henne välkommen till Forumet kl 10:50, så kan väl ingen begära att jag hela sex minuter senare, 10:56, ska komma ihåg något överhuvudtaget? 🙂

Jag är snygg men inte så smart 😆

Ciao!

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...