Frederick Postat 21 februari 2011 Postat 21 februari 2011 Hej jag heter Frederick och letar efter en bra munspelsmikrofon. Jag har en greenbullet shure 520 DX och den Ă€r förvisso okay, men funderar starkt pĂ„ en Astatic JT-30. Den har vad jag har förstĂ„tt en helt annan utsignal Ă€n vad Ă€n shure 520 DX har. Har bara hört en Astatic pĂ„ livespelningar och pĂ„ studioinspelningar och visst hörs det skillnad pĂ„ dessa tvĂ„. Jag har hört mig för och nĂ€r man nĂ€mner shure 520 DX greenbullet bland "seriösa" munspelare och proffs sĂ„ blir dem nĂ€sta lite föraktade dĂ„ det Ă€r Astatic som gĂ€ller om man vill ha ett fetare ljud. Ăr det nĂ„gon som vet om det finns nĂ„gon generalagent för Astatic hĂ€r i Sverige eller i Skandinavien. Det gĂ„r ju att köpa en mikrofon ifrĂ„n USA via paypal, men det kĂ€nns lite osĂ€kert om man inte fĂ„r se och prova den i verkligheten om man inte Ă€r 100% sĂ€ker. M.v.h. Frederick
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vÄr community genom att registrera dig. Det Àr enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in hÀr.