sozo Posted February 3, 2005 Share Posted February 3, 2005 (edited) LÅTNAMN: Ice Factory ARTIST: Jonas H GENRE: Mekansiktrance? LÅTLÄNGD: 0:53 MEDVERKANDE: Bara jag INSPELNINGSÅR: 2005 FORMAT: MP3 STORLEK: 841 kb STATUS: Skiss LÅTLÄNK: HÄR Har aldrig producerat trance eller techo osv. därför tänkte jag pröva de lite. Vet det är för gene men jag fick en bild av en fabrik i skallen när jag lyssnade på resultat 😉 Någon som vill sätta en gene på den? Lyssna och skrv en komentar... P.s Ljudet är lite dovt för att jag har använt en fattig encoder när jag skulle converta låten d.s Edited February 3, 2005 by sozo Link to comment Share on other sites More sharing options...
Neko Posted February 3, 2005 Share Posted February 3, 2005 trance- njaeee 80talsaktig industrisynth - Ja. Leaden känns lite malplacerad, jobba vidare med resten, lägg nån ensamDave Gahan stämma på det så är det toppen! Något mer variation i looparna skulle inte vara fint, mer detaljer i trumloopen. Helt klart värt att jobba vidare på, men trance är det inte. Link to comment Share on other sites More sharing options...
sozo Posted February 4, 2005 Author Share Posted February 4, 2005 trance- njaeee80talsaktig industrisynth - Ja. Leaden känns lite malplacerad, jobba vidare med resten, lägg nån ensamDave Gahan stämma på det så är det toppen! Något mer variation i looparna skulle inte vara fint, mer detaljer i trumloopen. Helt klart värt att jobba vidare på, men trance är det inte. Ok ja jag tyckte de lätt lite 80 tal...depeche mode aktigt... hur menar du med malplacerad? tack ändå för responsen de var bättre än vad jag hade hoppats på! 😄 Någon som vill tycka till mer? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts