Anders Milton Postat 12 februari 2011 Postat 12 februari 2011 Tja! Jag pysslade en del med musik frÄn mitten av nittiotalet fram till början av tjugohundratalet innan jag lade musiken pÄ hyllan dÄ andra intressen tog över. De senaste tvÄ Ären har jag sÄ smÄtt börjat Äteruppta musicerande och lÄtskrivande och har köpt pÄ mig en del utrustning för att kunna sitta hemma och spela in och mixa. I stallet finns just nu bland annat nÄgra gitarrer (Yamaha APX500, Yamaha Pacifica PAC120SD), en elbas (Epiphone EB-0), en MacBook Pro, ett Apogee ONE och en SE x1.
pxm Postat 12 februari 2011 Postat 12 februari 2011 Tja-och vÀlkommen...Det skall bli spÀnnande att höra musik frÄn dig..ha det gött...
Anders Milton Postat 13 februari 2011 TrĂ„dstartare Postat 13 februari 2011 Tack, tack! Det finns redan nĂ„gra smakprov, bland annat en demoskiva frĂ„n 1999 pĂ„ bloggen min (lĂ€nk finns i signaturen). Finns Ă€ven nĂ„gra nya alster, men dessa Ă€r mer work in progress đ Man mĂ„ste ju lĂ€ra sig spela gitarr igen, och dessutom lĂ€ra sig spela in och mixa. SvĂ„rt, men roligt!
Anders Milton Postat 13 februari 2011 TrĂ„dstartare Postat 13 februari 2011 Tack allihop! SlĂ€kt med Oscar Milton? Vet faktiskt inte, men jag vet i alla fall att jag Ă€r slĂ€kt med Kjell-Rune Milton som Ă€r en gammal hockeylegend. SjĂ€lv Ă€r jag mĂ„ttligt idrottsintresserad đ
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vÄr community genom att registrera dig. Det Àr enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in hÀr.